OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Många av våra kunder hör av dig till oss när de är i behov och nu har vi en uppskattad kund i Solna som har behov av en processägare till team:et för fakturamatchning.
Om rollen
I rollen som processägare kommer du se till att fakturamatchningen blir så effektiv som möjlig och att fakturamatchningssystemet fungerar utan buggar och att minimera det som inte automatchas. Du kommer således vara delaktig i IT-utvecklingen kring systemet och att implementeringar av systemförändringar sker så smidigt som möjlig. Du kommer också fungera som en team-leader där du har ansvar att leda och fördela det dagliga arbetet i ditt team som består av 3 personer, men du kommer själv också att vara delaktig i det dagliga arbetat med fakturamatchning.
Några av dina arbetsuppgifter:
• Utveckla och implementera systemförändringar
• Utreda och hantera varufakturor som inte kan matchas
• Utreda felaktigheter gällande pris och kampanj
• Förbättra processer och rutiner ute i verksamheten för att få en högre automatchningsgrad
• Leda och fördela det dagliga arbetet i gruppen
Erfarenheter och kunskaper
För att trivas och göra succé i rollen som processägare tror vi att du har:
• Eftergymnasial utbildning inom logistik eller ekonomi
• Några års erfarenhet av en administrativ roll
• Några års erfarenhet av systemtester
• Tidigare erfarenhet av liknade roller är meriterande
• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som teamledare är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Arbetat i ett komplext affärssystem med många integrationer
Är du den vi letar efter?
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är strukturerad, noggrann och ansvarstagande som person. Vidare ser vi gärna att du är en person med stort kundfokus och har en god kommunikativ förmåga. Då rollen innebär team-leda ansvar blir det viktigt att du har goda ledarskapsegenskaper och är en bra förebild. Tjänsten kräver också ett stort IT-intresse med förståelse för processförbättringar och vidareutveckling.
Anställningen
Tjänsten är på heltid med start omgående där du blir anställd direkt hos vår uppskattade kund
Start: Omgående
Arbetstider: 8–17 med möjlighet till flex
Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan!
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.