Processägare till läkemedelsföretag i Solna

Processägare till läkemedelsföretag i Solna

Arbetsbeskrivning

Har du utbildning inom ekonomi eller logistik, ett teknikintresse samt van vid stora flöden? Då kan det vara dig vi söker!

Arbetsuppgifter
Processägarens uppdrag är att se till så att den automatiserade fakturamatchningen fungerar och blir så effektiv som möjligt. Du kommer även att vara delaktig i all IT-utveckling kring kundens system och att se till att implementeringen av systemförändringar sker smidigt och att informationen går ut till berörda. Du kommer att vara delaktig i det dagliga arbetet och ser till att vara en servicefokuserad stödfunktion som på ett effektivt sätt matchar fakturor.

Lämplig bakgrund

- Utbildning inom logistisk eller ekonomi
- Teknikintresse
- Van vid stora flöden
- bra administrativ ådra
- Flytande i svenska
- Mycket god affärsengelska


Meriterande

- Minst 1,5 års dokumenterad erfarenhet av en administrativ roll i ett företag med stora och komplexa flöden inklusive systemtester
- Tidigare erfarenhet som processägare eller motsvarande inom fakturamatching från ett stort blag med komplexa flöden
- eBS (Oracle) eller annat komplext affärssystem med många integrationer.
- Utbildning i Jira eller motsvarande testsystem
- Vad vid att testa och kravställa IT-utveckling



Konsultuppdraget är på ca 6 månader med chans till överrekrytering. Det är 40 timmars veckor samt möjlighet till att arbeta hemifrån ibland.

Ansökan
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


15 oktober 2024

6 september 2024