OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en processingenjör för ett konsultuppdrag om 6–12 månader hos en av våra kunder i Kristinehamn.
Här trivs du som vill jobba med processoptimering och ständiga förbättringar i en kemisk processindustri.
Arbetsbeskrivning
Som processingenjör är du med och skapar nya processflöden såväl som ändrar i befintliga för att optimera arbetet. Du kommer vara en del av det viktiga arbetet med att ständigt effektivisera och kvalitetssäkra arbetet. Exempel på arbetsuppgifter:
- Delta och genomföra investeringsprojekt kopplade till produktionen.
- Utföra riskanalyser på anläggningen
- Skapa och uppdatera instruktioner
- Testa och implementera produktionsförbättrande åtgärder
- Analysera data och sammanställa processflöden
Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll tror vi att du har en ingenjörsutbildning med inriktning mot kemi, eller motsvarande. Du har några års erfarenhet av att arbeta med kemiprocesser, gärna i projektform.
Du är en resultatorienterad person vars arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur. Vi ser även att du har enkelt för att samarbeta, vilket gör att du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer såväl internt som externt. Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du är en person som präglas av högt säkerhetstänk och som känner sig ”hemma” i en tillverkande processmiljö.
Om ansökan
Detta är ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Kristinehamn på 6–12 månader med start omgående. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten, tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Angelica Mäenpää på 076–6366175. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Konsultuppdrag via AxÖ Consulting
För att du skall trivas och må bra på ditt konsultuppdrag arbetar vi kontinuerligt med att ge dig så goda förutsättningar som möjligt. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet.
Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande samt ett bra sätt att få fart på karriären. För att du skall trivas erbjuder vi dig trygga anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42