OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom denna myndighet kommer du att tillhöra enheten Balanseringsutveckling som är en växande enhet och idag består av åtta processledare. Enheten ansvarar för de operativa processerna vilket innebär bland annat arbete med utveckling av marknader, processer och IT-verktyg för balansering samt kostnadsoptimering och marknadsövervakning.
I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. att:
Driva analyser och kartläggning av behov i interna processer och utifrån det identifiera förbättringar och prioritering
Identifiera kommande förändringar som skapar behov för nya processer och IT-verktyg samt utreda och delta i utvecklingen av dessa
Tät dialog med IT-utvecklingsorganisation (och andra intressenter) för utveckling av tekniska lösningar och begränsningar i syfte att möta verksamhetens behov
Skapa och uppdatera dokumentation och utbildningsmaterial för processer och systemlösningar till användaren samt ta fram utbildningsplan och bidra i genomförandet av utbildning
För att kunna klara av rollen ser vi att du kan uppfylla följande krav:
Du har en civilingenjörs- eller masterexamen inom elkraft/teknisk fysik/energisystem/elektroteknik eller annan relevant inriktning
Du har några års arbetslivserfarenhet inom energibranschen
Rollen har sin utgångspunkt i Sundbyberg och avser en heltidstjänst som gäller tillsvidare (efter en provanställning på sex månader).Tjänsten startar efter en godkänd säkerhetsprövning.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.