Processlednings- och utredningsstöd med god kännedom om digitala verktyg...

Processlednings- och utredningsstöd med god kännedom om digitala verktyg...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker en konsult med processlednings- och utredningskompetens för att tillsammans med deras projekt- och processledare planera, förbereda, genomföra, dokumentera och analysera projektets workshopar och arbetsmöten, vid behov sammanställa kunskapsunderlag till nytta i processen och hantera projektets remisser.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 4 relevanta uppdrag där konsulten lett processer inom trafik-/samhällsplanering de senaste 5 åren.
- Minst 6 års dokumenterad erfarenhet inom trafik-/samhällsplanering de senaste 10 åren.
- Minst 4 års erfarenhet av att leda och självständigt genomföra utredningar i så kallade tidiga skeden inom offentlig verksamhet
- God kännedom om digitala verktyg för genomförande av digitala/hybrida workshops.
- Minst 3 års högskoleutbildning med examen med inriktning mot samhällsbyggnad, trafik, logistik, samhällsplanering eller motsvarande likvärdig utbildning.
- Respektive uppdrag ska aktivt ha involverat minst 4 intressenter med från varandra skilda (men för processen relevanta) perspektiv i beskrivning av intressentbehov och mål för processen.”


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag från en politisk styrd verksamhet.
- Minst 8 års dokumenterad erfarenhet inom trafik-/samhällsplanering de senaste 12 åren.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 27 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024