OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Processoperatör sökes till vår kund i Moheda
Är du noggrann, lösningsorienterad och har erfarenhet från processindustrin? Vill du komma till ett nytt företag som befinner sig i en expansiv fas? Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som processoperatör är det din uppgift att kontrollera att värdena i kemikalierna ligger inom de gränsvärden som finns samt rapportera in dessa. Detta görs genom dagliga analyser. Vid eventuella fel följer du upp och åtgärdar. Du har därför en hel del kontakt med leverantörerna som kan ge dig support i vad som ska göras och tillsättas för att få värdena korrekta.
Du kommer dessutom att genomföra underhåll och rengöring av processtegen, genomföra förbättringar och standardiseringar av arbetet samt arbeta aktivt med att minska lagret av förbrukningsmaterial utan att produktionen stannar upp.
Din profil
Du som söker är mycket noggrann och ordningsam i ditt utförande. Du ser till att hitta lösningar på de problem som uppstår och tar stort ansvar över att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Vidare är du flexibel och ser inga hinder i att ta dig an andra arbetsuppgifter om så krävs.
För att vara aktuell för tjänsten har du:
* Allmänna datorkunskaper - främst Excel och Word.
* Grundläggande matematikkunskaper
* Svenska i skrift och tal
Har du tidigare erfarenhet inom processindustrin, i ett mekaniskt arbete eller i en liknande roll som denna och/eller dokumenterade kemikunskaper ses det som meriterande.
Övrig information
Placeringsort: Moheda
Arbetstid: Vardagar 7-16
Omfattning: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos vår kund med mycket goda möjligheter till fast anställning direkt hos dem efter en tids inhyrning. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Elin Tornhed, på
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.