Processoperatör till Gradientech i Uppsala

Processoperatör till Gradientech i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är det dags att leta efter nya utmaningar inom processoperatörsyrket och vill du vara med att bygga upp ett nytt och innovativt företag? Är du i början av din karriär som processoperatör, är driven och van att ta initiativ? Då kan denna tjänst hos vår kund Gradientech vara rätt för dig!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Gradientech söker två operatörer till sin produktionsenhet, där arbetet nu intensifieras med produktionsöverföring och produktion av antibiotikakassetter.


Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att säkerställa att Gradientech´s tillverkningsprocess utförs felfritt och säkert genom att arbeta tillsammans med kollegor i ett litet team. I rollen kommer praktiskt arbete att blandas med administrativa arbetsuppgifter som arbete med ständiga förbättringar, dokumentation och materialhantering.


Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta i produktionsmiljö i ett medicintekniskt eller läkemedelsföretag, där rollen som processoperatör hos Gradientech ger dig möjlighet till stort eget ansvar med att forma dina och din grupps framtida arbetsuppgifter.

Arbetstider
Du kommer att arbeta dagtid mån-fre. Uppdraget är till en början som konsult via Randstad med möjlighet till övertag av kund.  

Kvalifikationer
Du är noggrann och har lätt att samarbeta i grupp. Du har en avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning eller liknande eftersom rollen kräver praktisk hantering av våra diagnostikkassetter och tillverkningsutrustningar.
Du känner ansvar för ditt arbete och har god planeringsförmåga. God förmåga till muntlig och skriftlig kommunikation på svenska och engelska är viktigt.


Du tycker om utmaningen med att arbeta i ett litet bolag, något som erbjuder korta beslutsprocesser och ett snabbt utvecklingstempo, men som även ställer höga krav på dig att ta egna initiativ och hitta egna lösningar.


Gradientech söker dig som tycker att innovation är lika spännande och viktigt som vi tycker. Du vill vara med och utveckla och tillverka en produkt som verkligen löser ett medicinskt behov och som kan göra skillnad i kampen mot den ökande antibiotikaresistensen. Gradientech ser fram emot att välkomna ännu en kollega i teamet!


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Erfarenhet av produktionsarbete inom läkemedelsföretag är mycket meriterande.

Ansökan
Startdatum 1 oktober eller enligt överenskommelse. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Caroline Norstedt | Junior Konsultchef | caroline.norstedt@randstad.se

Om företaget
Gradientech utvecklar ett diagnostiksystem (IVD) för antibiotikaresistenstestning (AST) av positiv blodkultur ämnat för kliniska mikrobiologilaboratorier. Vårt AST system kan inom 2-4 timmar diagnostisera vilken antibiotika en sepsispatient bör behandlas med. Systemet utvecklas under varumärket QuickMIC® och består av en instrumentenhet med dedikerad analysmjukvara och tillhörande engångsprodukter – antibiotikakassetter. Till antibiotikakassetten hör produkter för provpreparation av kassetten. Systemets delar är idag i produktionsöverföringsfas med mål om regulatorisk CE-IVD certifiering under 2021. Gradientech arbetar i ett reglerat kvalitets-ledningssystem och är ISO13485 certifierat för IVD produktutveckling, tillverkning och försäljning.


Läs mer om QuickMIC® produkten och bolaget på www.gradientech.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 november 2024

Maskinoperatör till Cernelle

Maskinoperatör till Cernelle

19 november 2024