OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vår kund inom läkemedelsbranschen söker nu en erfaren processoperatör. Du kommer att vara anställd som konsult via Randstad, men vara stationerad hos vår kund i norra Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består av processövervakning, löpande produktionsdokumentation och förbättringsarbete. I din arbetsroll ingår även att genomföra regelbundna kvalitets- och säkerhetskontroller. Du arbetar i ett skiftlag på cirka 10 personer och dina arbetstider varierar och innefattar även helg- och nattarbete. Du kommer bland annat arbeta med:
* Satsning, extrahering, indunstning och rening av råvara
* Drift och övervakning av produktionsprocesser
* Dispensering av renad råvara
* Rengöring av produktionslokaler och processutrustning
* Operatörsunderhåll
* Ständigt förbättringsarbete
Din Bakgrund
Vi ser helst att du har gymnasiekompetens med kemisk/teknisk inriktning och gärna erfarenhet av produktions- och processmiljö inom läkemedelsområdet. Alternativt annan vana av läkemedelshantering eller –tillverkning. Vana av arbete med vätskor och/eller syror är också en bra merit. Du har en fördel om du dessutom har erfarenhet från renrum och någon form av lean-arbete.
Dina egenskaper
Förmåga att samarbeta och kommunicera är egenskaper som värdesätts högt. Arbetsuppgifterna kräver noggrannhet och förmåga att arbeta självständigt. Du trivs med både praktiskt och administrativt arbete. För att passa för rollen tror vi att du är ansvarstagande, effektiv och ständigt driven av förbättringslust.
Uttagningen sker löpande så om du känner att du är rätt person, vänta inte med din ansökan.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Pergefors Eriksson på tel. 072-988 90 51.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051