OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du en teknisk bakgrund eller tidigare arbetat inom liknande arbete? Är
arbetsmiljö, god kamratskap, säkerhet och kvalité ord som du värdesätter på en arbetsplats? Då
ska du ansöka redan idag!
Vi söker nu processoperatörer till Luleå för kommande arbete med start i vår/sommar.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta uthyrd som konsult.
Du erbjuds samma fördelar hos Randstad som arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar, dedikerad konsultchef vid din sida och rabatt på träningskort. Läs gärna mer här: https://www.randstad.se/arbetssokande/karriarmojligheter/jobba-som-konsult/
Läs mer om tjänsten nedan. Har du frågor om tjänsten? Hör gärna av dig i så fall till konsultchef Mattias Meyer på mattias.meyer@randstad.se.
Ansvarsområden
Som processoperatör är din huvudsakliga uppgift att se till så att tillverkningsprocessen av företagets produkter går felfritt till. Du arbetar exempelvis på en produktionslina och tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planerad produktion genomförs enligt gällande rutiner, instruktioner och kvalitetskrav. I dina arbetsuppgifter ingår att förbereda och genomföra omställningar enligt instruktioner. Även enklare underhåll på verktyg och utrustning ingår i dina arbetsuppgifter.
Arbetstiderna är ett tre-skift, vilket innebär arbete under såväl tidig morgon, sen kväll och nätter. Arbetet sker huvudsakligen på vardagar, men kan förekomma ibland på helger. Det går smidigt att ta sig till företaget via kollektivtrafik men bil/cykel är att rekommendera.
Kvalifikationer
Har du tidigare erfarenhet av industrin är detta meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är din drivkraft och ditt intresse för produkten, kvalitén och produktionsprocessen i stort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Krav:
Denna tjänst kräver att du behärskar svenska och engelska på en god nivå, då tjänsten innefattar läsande av manualer och instruktioner.
Flexibilitet i arbetstider - kunna arbeta utifrån en skiftgång, vilket innefattar förmiddagar, eftermiddagar samt nätter.
Godkänd bakgrundskontroll
Dina personliga egenskaper:
Som konsult hos oss är du Randstads främsta ansikte utåt. Du arbetar i skift med många olika kollegor vilket innebär att din sociala kompetens, ditt driv, en stark initiativförmåga och god samarbetsförmåga är högt värderade. Du har ett stort teknikintresse och en vilja att utvecklas.
Är du dessutom noggrann och ansvarstagande samt en person som uppskattar arbete i högt tempo så tror vi att du kommer trivas här!
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044