OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du analytisk och har lätt att sätta dig in i flöden, upptäcka flaskhalsarna och rekommendera en lösning? Är du en god kommunikatör som uttrycker dig på ett målande och tydligt sätt? Är du utåtriktad och positiv till att leda workshops? Är processmodeller något du är van att jobba med? I det här jobbet kommer du att få användning av såväl din kreativa, analytiska som din pedagogiska förmåga. Ditt sinne för att överblicka och strukturera kommer också väl till pass. Du kommer att arbeta i projektform. Målet är att effektivisera rutiner och förbättra informationen. Tillsammans med kollegor tar du fram förbättringsåtgärder. Att bygga upp nya rutiner även för kontoren i grannländerna och resor dit ingår också i den här intressanta tjänsten. Kravprofil - Akademisk utbildning, inriktning ekonomi eller IT - Några års erfarenhet av process/verksamhetsutveckling i stora företag - Verktyg inom processhantering - Officepaketet - Uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på svenska - Förstår skandinaviska språk bra - Mycket meriterande med erfarenhet från Cash Managementområdet Du har en bra helikoptersyn och ser snabbt vad som behöver åtgärdas. Du tycker om ordning & reda och strukturerar lätt saker på ett tydligt sätt. Du är engagerad och målinriktad, dina åtaganden slutför du med kvalitet.