OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ditt uppdrag
Som koordinator på inköpsavdelningen kommer du ingå i ett team med två och rapportera till Head of Controlling & Procurement. Du kommer ha en operativ roll där du hjälper och stöttar teamet i olika arbetsuppgifter och projekt. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med mycket kontakter både internt och externt. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Upprätta och utveckla process för fastighetsrelaterad ärendehantering
• Uppdatera intranät med relevant information
• Ta fram gränsdragningslistor för alla enheter och skapa en översiktstabell
• Ta fram lathundar
• Administration av avtalsdatabasen Controlkeeper
• Uppföljning av städavtal samt ansvar för processen
• Hantera frågor relaterat till CityMails fordon
Din bakgrund
Tjänsten passar dig som vill ta nästa kliv i karriären. Vi tror att du är en driven och snabblärd person som trivs i en omväxlande miljö där du får ta ett stort eget ansvar och där möjligheterna till utveckling är stora. För att axla rollen på bästa sätt ser vi gärna att du är en noggrann och tålmodig person med god kvalitetsmedvetenhet. Då tjänsten innefattar en hel del administration krävs goda kunskaper i MS office och en allmänt god systemvana. För att bli framgångsrik i rollen behöver du en positiv inställning och en god samarbetsförmåga. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av fordons- och fastighetsfrågor.
Ditt uppdrag
Som koordinator på inköpsavdelningen kommer du ingå i ett team med två och rapportera till head of controlling & Procurement. Du kommer ha en operativ roll där du hjälper och stöttar teamet i olika arbetsuppgifter och projekt. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med mycket kontakter både internt och externt. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Upprätta och utveckla process för fastighetsrelaterad ärendehantering
• Uppdatera intranät med relevant information
• Ta fram gränsdragningslistor för alla enheter och skapa en översiktstabell
• Ta fram lathundar
• Administration av Controlkeeper
• Uppföljning av städavtal samt ansvar för processen
• Hantera frågor kring fordon
Din bakgrund
Tjänsten passar dig som vill ta nästa kliv i karriären. Vi tror att du är en driven och snabblärd person som trivs i en omväxlande miljö där du får ta ett stort eget ansvar och där möjligheterna till utveckling är stora. För att axla rollen på bästa sätt ser vi gärna att du är en noggrann och tålmodig person som är kvalitetsmedveten. Då tjänsten innefattar en hel del administration krävs goda kunskaper i MS office och en allmänt god systemvana. För att bli framgångsrik i rollen behöver du en positiv inställning och en god samarbetsförmåga. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av fordons- och fastighetsfrågo
En start med många möjligheter
Hos oss tar många det första steget in i arbetslivet. Vi strävar ständigt efter ökad mångfald och inkludering i företaget utifrån aspekter som etnisk bakgrund, funktionsvariation, fler kvinnor mm. CityMail har även en väl utvecklad internrekryteringsprocess och för medarbetare med viljan att växa finns goda möjligheter att gå vidare i företaget, inte bara inom utdelningsorganisationen.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev. Urval sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdatumet har passerat.
Har du frågor om din ansökan? kontakta oss på rekrytering@citymail.se så försöker vi hjälpa dig så snart vi kan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om oss
CityMail är ett modernt företag med ett öppet arbetsklimat där kamratskap, laganda och din åsikt är viktiga byggstenar. Vi vet att en arbetsplats där medarbetarna har olika bakgrund, och inte minst olika kön, är viktigt för att nå framgång. Har du viljan finns goda möjligheter att utvecklas hos oss.
CityMail har sedan 1991 varit ett alternativ gällande porto, sortering och leverans av brev och paket till hushåll och företag i Sverige. Vårt ursprung som en utmanare till det statliga monopolet har skapat en kultur att alltid vara lösningsorienterade och upprätthålla en hög kvalitet. Allt med en hög servicegrad, för våra kunder och för deras kunder. Ca 2 000 personer får varje år lön från oss.
Välkommen in med din ansökan!