OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RAJA är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom emballage och behöver förstärkning för att ta bolaget till nästa nivå.
RAJA är en del av franska Raja Group som grundades 1954 och som idag är den ledande europeiska distributören av emballage. Med 3000 anställda finns koncernen representerad i 19 europeiska länder och hjälper över 1 000 000 kunder varje dag.
RAJA i Sverige befinner sig på en spännande resa på den svenska marknaden och siktar mot att bli ledande även här! Vi har kunder i alla branscher och med hjälp av våra fyra försäljningskanaler (katalog, internet, telefon och fältförsäljning) skall vi fortsätta att expandera snabbt.
Vi påstår att vi är emballagebranschens mest spännande start-up. Vill du vara med på resan?
Vi erbjuder
Utöver lön erbjuder vi en miljö med framgångsrika och resultatdrivna människor.
Hos oss på RAJA präglas vardagen av tydliga värderingar. Då vi är ett snabbt växande företag är initiativ, framåtanda, kamratskap, lojalitet och ett stort engagemang viktiga för oss. Du ges möjligheten att med korta beslutsvägar vara med och påverka såväl ditt eget arbete som verksamhetens fortsatta utveckling framåt.
Som Product Information Specialist / Produktadministratör ansvarar du för att ge våra produkter optimala förutsättningar för att prestera och konvertera på vår e-handels plattform samt i vårt printflöde.
I rollen som Product Information Specialist / Produktadministratör kommer du för RAJA i Sverige att ansvara för:
Artikeladministration och innehållsproduktion för våra produkter
Berika artiklar och produkter med beskrivningar, egenskaper och annan data
Ansvarar för att artiklar läggs upp, hanteras och publiceras på webben på korrekt sätt
Ansvarar för att briefa alla våra kataloger
Vad vi söker
Våra medarbetare är vår framgångsfaktor och därför är dina personliga egenskaper viktiga för oss.
Vi söker dig som är nyfiken och jobbar datadriven. Du är resultatorienterad, målinriktad samt noga med detaljer och förstår vikten av att ha löpande kommunikation med teamet. Du har hög arbetskapacitet och har mycket energi som du gärna smittar av dig utav.
Du är / du har:
Problemlösare och van att arbeta självgående
En god kommunikatör som vet värdet av struktur och tydlighet samtidigt som du har ett prestigelöst förhållningssätt.
Du ha ar en hög allmän teknisk kompetens och har lätt att förstå hur olika system hänger ihop
Du ser Excel som en av dina bästa vänner och tycker att ett Excelblad på tusentals rader är ingen big deal.
Då tjänsten innebär många kontaktytor är det viktigt att kunna skapa relationer både internt och med dina kollegor i Norden samt på Huvudkontoret i Paris.
Högpresterande: det kan i perioder vara relativ hög belastning, därför är det viktigt att kunna hålla många projekt igång samtidigt.
Kundorienterad: hos oss sätter vi kunden i centrum i alla beslut
Kvalitetsmedveten, självstyrande med god förmåga att genomföra och avsluta arbetsuppgifter
Detaljfokuserad, resultatorienterad och metodisk i ditt tillvägagångssätt
Vi har väldigt höga tillväxtmål. Vi söker dig som är redo att satsa samt vill bidra med sin energi till en rolig arbetsmiljö.
Krav:
3-5 års erfarenhet från liknande arbetsuppgift
Flytande svenska i både tal och skrift
Van skribent
Erfarenhet av Excel och är bekväm med att hantera stora mängder data
Hög allmän IT-kompetens
Goda kunskaper i Engelska
START: Omgående / PLATS: Landvetter
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: anställning sker löpande