OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Advania växer och söker nu en produkt- och leveransadministratör till sitt team Business Administration! Brinner du för att ge service, har en administrativ ådra och trivs i en dynamisk miljö? Då ska du söka denna tjänst!
Dina arbetsuppgifter
Som produkt- och leveransadministratör ansvarar du för att bidra till ökad effektivitet och kvalité i leveransprocessen med fokus på kundnöjdhet. Tillsammans med säljorganisationen inom Advania verkar du för att utveckla affärer samt deltar i utvecklingen av både befintliga och nya processer samt rutiner. Du samarbetar med både interna kollegor och externa kontakter.
Du kommer bland annat arbeta med: Administration av Advanias beställningsportal
Bistå och ta fram produktinformation och prisuppgifter till kund och sälj
Prognostisering av lager samt orderläggning av produkter genom Advanias beställningsportal
Skapa offerter
Bevaka leverans
Använda Advanias stödverktyg som Agresso, ServiceNow och Netset
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av support inom IT-branschen. Du har god systemvana och ett intresse för IT-produkter. Du trivs att arbeta i en dynamisk miljö med individer som delar Advanias värdegrund - att alltid sätta kundens behov främst.
För att trivas i rollen som produkt- och leveransadministratör har du en vilja att supportera och motiveras av att leverera bra kvalité och service till kunder och säljare. Du gillar att skapa och upprätthålla relationer, är administrativt lagd och vill alltid uppnå kundnöjdhet. För dig är noggrannhet grundläggande och du för alltid ett strukturerat arbetssätt. Du trivs med att ha ett tätt samarbete med dina kollegor samtidigt som du är självgående i ditt arbete. Du talar och skriver flytande på svenska och behärskar det engelska språket.
Om Advania
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på 29 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Advanias uppdrag är att hjälpa sina kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar för att förenkla deras vardag. Läs gärna mer om Advania och deras kultur och värderingar här.
Hos Advania kommer du till ett fantastiskt team med hjälpsamma kollegor, där du kommer stötta och bidra till helheten. Rollen är baserad i Liljeholmen, Stockholm och du rapporterar till Business Administration Manager. Teamet Business Administration som du kommer ingå i består av ca 13 personer.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Advania. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid i 6 månader, där Advania har för avsikt att anställa dig efter 6 månader
Tillträde: Enligt överenskommelse
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Marie Bodén på marie.boden@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se.
Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!