OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för projekt, processer och produktutveckling? Vill jobba med att optimera verksamheter? Då kan du vara den vi söker! Urval sker löpande, ansök redan idag.
Dina arbetsuppgifter
Som produkt och processpecialist hos vår kund kommer du att arbeta i såväl små som stora projekt. Du utgör en del av ett produktteam som strävar efter att skapa hög användarvänlighet och funktionalitet. Ni jobbar i nära samarbete med IT och kommer tillsammans med beställare att utveckla och förbättra företagets processer. Här jobbar du i en varierande roll och arbetet kan framöver komma att involvera ytterligare affärsområden. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
- Att analysera och ge förslag på förbättringar av produkten
- Att i förbättringsprojekt utgöra länken mellan IT, produktägare och beställare
- Att säkerställa funktionalitet i processer och flöden
- Att I samarbete med IT jobba för att testa och driva projekt
- Nära samarbete med försäljningschefer, säljledare och analytiker för att kartlägga behov
Om företaget
Företaget är ledande i Sverige inom låneförmedling med 17års erfarenhet i branschen. Företaget förmedlar lån från flera av landets stora låneinstitut och banker med över 200 erfarna medarbetare på kontoren i Stockholm, Ängelholm, Helsingfors och München. Modernt, expanderande företag med höga ambitioner.
Din profil
Vi tror att du som söker gillar att arbeta under högt tempo och i en föränderlig miljö. Då du i rollen som produkt- och processpecialist kommer att driva förändringsförslag tror vi att du har förmåga att skapa inspiration, motivation och förståelse. Eftersom du utgör en länk mellan flera av företagets affärsområden ser vi att du också har god kommunikationsförmåga och möjlighet att se till såväl helhet som till detaljer.
Skallkrav
- Högskoleutbildning inom tex. ekonomi, affärssystemutveckling, systemvetenskap eller annan relevant inriktning
- 1-3 års erfarenhet av arbete kopplat till processer och flöden
Meriterande
- Erfarenhet av digital tjänsteutveckling
Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Placering: Ängelholm
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut, ansök redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996