OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och har ett stort intresse av projektarbete? Missa inte denna spännande möjlighet att axla en roll där du får vara med och skapa en produktportfölj på ett världsledande bolag. Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Som produkt specialist hos Husqvarna AB arbetar man primärt med produkter och lösningar för professionella användare inom skogsbruk. Produktavdelningen är spindeln i nätet inom hela företaget, vilket också ställer krav på mångsidighet, problemlösning och god servicekänsla. Vi interagerar både inåt mot tillverkning, inköp och R&D, men även utåt med marknadsavdelningen och sälj samt direkt mot våra slutanvändare, säljbolag och återförsäljare.
Vi söker dig som har en hög social kompetens, ett tekniskt intresse och är en problemlösare. För att lyckas i rollen så bör man trivas i flera projekt samtidigt och har man bakgrund med projektledning så är det ett stort plus.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Arbeta med såväl produkt vård som nyutvecklingsprojekt
• Arbeta med administrativa uppgifter kopplat till projektledningen
• Hantera PLM
• Utbilda återförsäljare och slutanvändare i produkterna
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har:
Skallkrav:
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Eftergymnasial utbildning inom teknik eller ekonomi
• MS Office paketet
Meriterande:
• Svenska i tal och skrift
• Erfarenhet inom projektledning
• Tekniskt intresse
Om företaget
Husqvarna Group är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är de världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. Husqvarna är pionjärer inom smarta trädgårdslösningar och visst har du hört talas om deras Automower?
Husqvarna har en oerhört stark innovationsfilosofi och dem efterlever sin företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet & mångfald.
Börjar du att jobba på Husqvarna Group erbjuds du:
- En roll på ett internationellt produktbolag där du får arbeta med de senaste teknologierna
- Möjlighet att arbeta i hela utvecklingskedjan och nära företagets produkter där du direkt ser resultatet av ditt arbete
- En organisation som tar vara på varje medarbetares kompetens och där det finns stora möjligheter till kompetensutveckling både i din egen roll och inom bolaget.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Ort: Huskvarna
Befattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996