OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Nordic Nest håller just nu på att skapa världens bästa kundupplevelse, bygga världens mest engagerade team och driva Sveriges lönsammaste retailer. En fantastiskt rolig resa där vi varje dag arbetar hårt för att nå (och krossa) våra högt uppsatta mål - något som vi är övertygade om att vi lyckas med när vi jobbar tillsammans som team! Vi är säkra på att vår företagskultur kommer vara avgörande för om du kommer trivas hos oss. Vi är måna om våra värderingar och stolta över vårt arbetssätt, där alla medarbetare har möjlighet att fatta beslut och ta initiativ som för oss närmre våra bolagsmål. Vår arbetsmiljö präglas av högt tempo och en härlig energinivå, där vi inte sätter någon prestige eller förväntan på att allt alltid ska bli 100% korrekt, det viktigaste är att vi vågar testa och kommer framåt!
Nu söker vi dig som trivs med ett arbete där du får hantera stora mängder data och hitta mönster och vill stärka upp vårt Masterdata-team som Produktadministratör. Tjänsten är en visstidsanställning på deltid på 3 månader med goda chanser till förlängning och ökning upp till heltid under hösten.
Om rollen;
I rollen som Produktadministratör ansvarar du för att kunderna får relevant information om vårt utbud genom att se till att vi har korrekt produktinformation i vårt produkthanteringssystem.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
Informationsinhämtning om produkterna i vårt sortiment
Artikelvård och administration
Delta i, och driva, förbättringsarbete
Du kommer att bli en del av vårt kompetenta team för Masterdata som ingår i vår avdelning Category som ansvarar för inköp och produktutbud.
Om dig;
Vi söker dig som är i början av din karriär och vill få möjligheten att utvecklas i yrkeslivet. Du trivs med att arbeta strukturerat, administrativt och effektivt. Du har ett öga för detaljer och kan arbeta produktivt samtidigt som du håller en hög kvalitet.
Som person är du noggrann och har ett utpräglat servicetänk. Du är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs för att bidra till teamets gemensamma resultat. Vidare är du en fena i Excel och har med fördel erfarenhet av att arbeta i olika databaser.
Välkommen hem!
Tjänsten avser en visstidsanställning på 3 månader på deltid. För rätt person finns goda chanser till förlängning samt heltid under hösten. Önskad start är omgående. Placering på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!