Produktadministratör för heltidsuppdrag

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu för kunds räkning en pris- och produktadministratör för heltidsarbete i Malmö. Vår kund är verksam inom byggbranschen och är en av Sveriges ledande aktörer inom bygghandelskedjor. De söker nu nästa pusselbit i sin expansion och om du söker ett utvecklande och viktigt arbete med fokus på produktinformation, struktur och prissättning, då kan detta vara något för dig!

Du arbetar i huvudsak med ett säkerställande av av pris, kampanj- och artikeluppgifter i affärssystemet Trygg 2000. I förlängningen kommer du även att arbeta med bearbetning och förädling av produktdata i affärssystemet. Detta i tät dialog med inköpare och kollegor.

Personprofil
För att lyckas i rollen som produktadministratör ser vi gärna att du har en komplett gymnasieutbildning, gärna inom databasarbete eller logistik. Det är av stor vikt att du känner dig bekväm med att arbeta i Excell och har god IT-vana överlag.

Det är väldigt meriterande om du arbetat med bygg- och järnhandelsprodukter tidigare och känner dig bekant med termerna som används där. Det är såklart även väldigt meriterande om du arbetat med liknande uppgifter inom pris- och produktadministration, eller har arbetat i systemet Trygg2000.

Som person känner du igen dig på följande punkter:
• Strukturerad med förståelse för fältbaserad informationshantering
• Logisk förmåga
• Noggrann och ansvarstagande/självständig
• Kommunikativ i tal och skrift

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6-månaders provanställning
Arbetstid: Kontorstid
Plats: Malmö

Eventuella frågor besvaras av Konsultchef Nicklas Nilsson, på nicklas.nilsson@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 29 april 2022

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024