Produktadministratör med hållbarhetsperspektiv till Wulff Supplies AB

Produktadministratör med hållbarhetsperspektiv till Wulff Supplies AB

Arbetsbeskrivning

*
Wulff Supplies är en nordisk totalleverantör av förbrukningsvaror och levererar till företag i många olika branscher med fokus på segmenten servering, handel, lager, industri och kontor. Företaget har verksamheter i Sverige, Norge, och Danmark. Koncernens huvudkontor är placerat i Espoo, Finland.

Läs gärna mer om Wulff Supplies AB här : https://wulffsupplies.se/


Om tjänsten
Wulff Supplies AB utökar sitt hållbarhetsarbete och ska nu förstärka teamet med en kreativ och strukturerad administratör. Vill du vara med på Wulff Supplies hållbarhetsresa är detta ett lysande tillfälle för dig som älskar administration och hållbarhet.

Den här tjänsten är på heltid med placering i Ljungby.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att ha en variation av arbetsuppgifter under din arbetsvecka.

Stor del av rollen handlar om produktadministration. Dvs samla in masterdata och produktdata till artikeluppläggningar samt att kontinuerligt uppdatera de produkter som finns i registret. Artikelvård är ett ständigt pågående arbete och det kommer bland annat vara din uppgift att de som är kunder till Wulff Supplies alltid möts av välformulerad information och en trevlig produktbild på hemsidan.

Du kommer att assistera hållbarhetschefen i det löpande hållbarhetsarbetet, ta fram enklare redovisningar och upprätthålla rutiner inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö och brandskydd.

Med tiden kommer du att utveckla dig själv och rollen som är kopplad till Wulffs hållbarhetsvision.

Vi söker dig som
Wulff Supplies AB söker dig som har en gymnasieutbildning och känner dig trygg i att kommunicera både på svenska och engelska i tal och i skrift. Har du erfarenhet av affärssystemet Movex eller produktadministration i ett annat affärssystem är detta meriterande - men inte ett krav. Det viktiga är att du vill lära dig och vill bli en skicklig administratör.

Kunskaper, eller erfarenheter från hållbarhetsarbete och eller kvalitetsarbete är meriterande.

Tycker du om att vara en intern specialist inom ditt område och ge intern service och vara ett aktivt stöd i din organisation?

Allra viktigast för att lyckas i den här rollen är du som person. Det du inte kan vill du lära dig och det du redan kan vill du utveckla. Kan du formulera dig i tal och skrift på ett säljande vis och ha det där ögat för detaljer som är avgörande för kundens upplevelse ska du verkligen trycka på ansökningsknappen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


23 september 2024

23 september 2024

Vikarierande administrativ assistent

23 september 2024