OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du ordning och reda? Är struktur och systematiskt arbetssätt något som får det att kittla lite extra härligt i magen? Vi söker dig som har ett öga för detaljer och som genom detta bidrar till vår vidare framgång. Denna helt nya roll har vuxit fram baserat på våra behov av mer tydlighet, enkelhet och struktur, och här får du vara med och forma rollen beroende på vilka styrkor du tar med dig! Vi tror på att man alltid kan bli bättre, då vi stävar efter utveckling och att vara i framkant. Delar du denna tro så kan detta vara ditt drömjobb!
Lokalisering: Huvudkontoret I Malmö
Arbetsuppgifter
Här blir vi aldrig nöjda, men på ett bra sätt! Vi tror nämligen på att vi alltid kan bli lite bättre, och denna drivkraft gör att vi idag är marknadsledande inom vårt segment. I rollen som Produktadministratör blir du en del av Produktteamet på sju teammedlemmar som tillsammans utvecklar våra produkter. I denna kontinuerliga utveckling framkommer en otrolig mängd data genom exempelvis tusentals olika artiklar, priser och produktinformation, bara för att nämna några. Det framkommer också många behov och förfrågningar efter information som inte finns på plats. Din otroligt viktiga roll blir att ansvara för att göra komplex information väldigt konkret, och se till att allt är på rätt plats på rätt sätt hela tiden. Detta kommer leda till att alla andra i organisationen kan göra sitt jobb bättre, då de vet vara de hittar informationen och med tilliten till att det är rätt i systemen.
Några av dina viktiga arbetsuppgifter är:
Ha örat mot rälsen internt i organisationen och leta efter hål som måste fyllas med information.
Löpande, på dagligbasis uppdatera våra affärssystem med information och se till att det är lätt och rätt.
Att proaktivt arbeta för struktur i våra system, komma med idéer och driva förändring mot tydlighet och enkelhet.
Vara en beställare av mer information där det saknas, exempelvis manualer, certifieringar, produktbeskrivningar.
Se till att andra i organisationen löpande får den information de behöver i samband med att produkter förändras, detta för att informationen ska nå hela vägen ut till vår kund.
Din bakgrund och personliga egenskaper
För att lyckas i rollen önskar vi att du sedan tidigare haft en liknande roll där Informationsstrukturer varit en grundpelare. Du har erfarenhet av ERP-system, arbetar enkelt i Excel och har en viss förståelse för Produktionsflöden.
I denna roll är dina personliga egenskaper helt avgörande för din framgång. Du agerar på eget initiativ och får saker att hända. Du har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt och älskar att ha struktur. Du kan sätta dig in i komplex information och göra det enkelt och lättförståeligt. Du är samvetsgrann och lämnar inga detaljer ofärdiga.
I denna roll kommer du ha kontakt med många interna funktioner och därför har du lätt för att kommunicera med andra och vet att som team är vi tillsammans starkast och mest framgångsrika.
Du är också flytande i svenska och engelska.
Om INR
INR står för premium nordisk badrumsdesign med en intelligent insida - skapat i material som håller för hemmets tuffaste miljö i minst 15 år. INR designar, producerar och säljer badrumsmöbler, blandare samt handdukstorkar och är svensk marknadsledare på duschlösningar. INR grundades 1988 i Skåne och har sitt huvudkontor i Malmö samt produktion i Jönköping och Malmö. Bolaget ägs sedan 2020 av danska badrumsmöbeltillverkaren Dansani. Huvudmarknader för INR är Sverige, Norge och Finland. Läs mer på www.inr.se
Ansökan
Ansök genom att klicka på ”sök tjänst” och ladda upp ditt CV och personliga brev. Urval sker löpande och kan tillsättas tidigt i processen, men sista ansökningsdag är 30/5. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
För frågor om tjänsten eller processen kontakta rekryteringskonsult Lina Friberg på lina.friberg@roirekrytering.se