Produktadministratör till Soprema

Arbetsbeskrivning

Om SOPREMA



SOPREMA grundades 1908 och är ett av världens ledande företag inom tätskiktsprodukter och har 9200 anställda i över 100 länder. Soprema Group omsätter 3 miljarder Euro och har egen tillverkning i 81 fabriker. Sopremas 17 forsknings- och utvecklingsanläggningar har stort fokus på hållbar utveckling. Minst tre procent av den årliga omsättningen investeras i forskning och utveckling. I Sverige är huvudkontoret och lager beläget i Helsingborg samt kontor och lager i Stockholm. Soprema har en mycket stark tillväxt och förstärker nu organisationen med en Produktadministratör. Soprema erbjuder dig ett spännande, utvecklande och självständigt arbete i ett tajt trevligt team i Helsingborg. Du får arbeta med hållbara och marknadsledande produkter av hög kvalitet i kombination med innovativ teknik. Läs gärna mer på www.soprema.se (http://www.soprema.se/)

Mer om tjänsten

Soprema söker nu efter en strukturerad lagspelare till kontoret i Helsingborg. Soprema är experter inom tätskikts- och isoleringssystem. Våra produkter finns över hela världen och vi arbetar ständigt med att utveckla nya lösningar/system inom vår nisch.

Du kommer att ingå i ett arbetslag där teamet ständigt samarbetar och hjälper varandra. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt allt bestå av:

- Säkerställa att rätt uppgifter och dokument ligger inlagda i vårt systemet
- Ta fram underlag för skapande av nya artiklar
- Skriva texter till vår hemsida
- Ta fram underlag vid nya produktlanseringar
- Ta fram dokument som underlag vid reklamationer
- Ta fram olika utbildningsmaterial, både internt och externt
- Göra presentationer
- Vara stöd till marknadsavdelningen
- Översätta/validera dokument






Din profil

Vi söker dig som är strukturerad, har ett högt systemtänkande och som tycker att det vore roligt att utvecklas inom ett expansivt företag. Som person vill vi gärna att du är nyfiken, serviceinriktad, lösningsorienterat, strukturerad, kvalitetsmedveten och noggrann Har du även erfarenhet av tekniskt arbete så är det meriterande.

Du som söker har ett eget driv och är van vid att ta stort eget ansvar. Du är effektiv i ditt arbete utan att tumma på kvaliteten. För att trivas i rollen bör du ha en fallenhet för det digitala, ha en god administrativ förmåga och vara bra på att ha i gång många saker samtidigt. I teamet är du en glädjespridande prestigelös person som alltid gör det bästa för företaget.

Vi är ett tajt team på kontoret i Helsingborg med högt i tak, har nära till beslut och som hjälps åt att skapa en trivsam och rolig arbetsmiljö. För dig är det en självklarhet att kavla upp ärmarna och ta dig an arbetsuppgifter, både högt och lågt och därmed bidrar till ett fungerande kontor.

Vi ser även att du:

- Har ett par års erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Excel
- Du behöver ha mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska


Vi erbjuder dig

Vi erbjuder en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter i ett mycket expansivt företag med engagerade, kompetenta och trevliga kollegor.

Vi ser fram emot att träffa dig

Låter detta som ditt drömjobb vill vi gärna att du hör av dig så fort som möjligt. Skicka en kort och trevlig presentation där du berättar varför just du är den rätta för oss.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar SOPREMA med Qarat. Varmt välkommen att skicka in din ansökan via annonsen. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och skicka gärna in din ansökan senast den 4 februari 2022. För mer information är du välkommen att kontakta Sofia Wargenbrant på 0733 00 86 40 eller sofia@qarat.se. Qarat arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering.

Om Qarat

Qarat är en komplett leverantör av rekrytering, search/headhunting, samt digitala verktyg inom utbildning och kommunikation online, såsom LeadersAPP.

Vi arbetar med hela rekryteringsprocesser, rådgivare i delar av en process samt med konfidentiella searchprocesser. Inom ledningsgruppsutveckling / grupputveckling erbjuder vi Sveriges främsta konsulter inom området.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qarat
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2022
  • Ansök senast: 22 juni 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024