Produktadministratör till välkänt modebolag

Produktadministratör till välkänt modebolag

Arbetsbeskrivning

Är du en riktig lagspelare, har ett lösningsfokuserat tankesätt och har förmågan att säkerställa produktionen inom givna tidsfrister? Vår kunds onlineförsäljning letar efter en produktadministratör / Product Enricher som vill vara en del av något som ingen annan har gjort tidigare!

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i april och förväntas att pågå till oktober. Du kommer att vara placerad på företagets kontor i centrala Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!


Om tjänsten
I din roll som produktadministratör kommer du att tillhöra avdelningen som ansvarar för företagets e-handel globalt. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ansvara för att maximera online försäljningen, vinst och för att stärka varumärket.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att se till att produkterna som säljs online berikas med kommersiell och juridisk information i tid. Vidare säkerställer du att alla produkter placeras som förväntat i onlinenavigering. För större globala kampanjer kommer du att se till att produkterna släpps i rätt tid. Vi söker sig som har förmågan att identifiera förbättringsområden och kan driva initiativ till ett förbättrat arbetssätt.


Vem är du?
För att lyckas i denna roll har du en passion för administrativt arbete och ett modeintresse. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med onlineförsäljning och om du har ett intresse för systemlösningar är det meriterande. Erfarenhet från Hybris e-handel, inRiver PIM eller andra informationshanteringssystem är meriterande. Du har kunskap i Microsoft Office och flytande i svenska och i engelska i både tal och skrift.

Som person har du förmågan att arbeta självständigt och i team. Du är noggrann och strukturerad samt van vid att arbeta effektivt i flera system samtidigt.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Platform Developer

Platform Developer

22 november 2024

Acting Product Manager

Acting Product Manager

22 november 2024