OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg , teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.
Qtym är ett modernt, innovativt, engagerat och självklart val för kunder och kandidater.
Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. 90% av våra kunder säger att de kommer att anlita oss igen för rekryteringsarbete enligt vår senaste kundundersökning ( 2015 ).
Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang.
Qtym söker nu för kunds räkning två produktadministratörer till ett mellanstort bolag i Karlstad för vikariat då två personer i personalstyrkan går på mammaledighet till hösten.
Arbetsuppgifter:
Som produktadministratör kommer du att arbeta brett med administrativa uppgifter. Du kommer bland annat att sitta med prislistor, analysera försäljning, skapa säljmaterial och arbeteta med registrering.
Vem är du?
Du är troligen nyutexamenad inom ekonomi eller naturvetenskapligt ämne, alternativt motsvarande högskoleutbildning eller är i början av din karriär.
Du är analytiskt lagd och duktig på att hantera siffror. Du känner dig även bekväm i Excel.
Omfattning:
Det ena vikariatet är tänkt att starta direkt efter sommaren. Det andra i oktober/november.
Ansvarig rekryteringskonsult för detta uppdrag är Fredrik Krause. Vid frågor maila på fredrik.krause@qtym.se