Produktägare

Produktägare

Arbetsbeskrivning

Vi söker en produktägare till vår kund.

Ditt dagliga arbete:

Här arbetar vi nära andra avdelningar och med uppdraget att leverera en överlägsen applikation för Husqvarnas serviceåterförsäljare när det kommer till service och eftermarknadssupportverktyg.

Ditt jobb? Att leda utvecklingsinitiativ på hög nivå samt att leda olika utredningar inklusive utmaningar och beroenden. Du samlar rätt personer för att få det att hända, till exempel arkitekter, designers, testare och utvecklare. Dina ledarskaps- och coachningsförmåga kommer att vägleda detta bemyndigade team mot ett gemensamt mål - att lösa komplexa tekniska utmaningar och skapa visionära lösningar.

I denna roll kommer du att ansvara för effektiv produktbackloghantering, vilket inkluderar:

Utveckla och tydligt kommunicera produktmålet
Skapa, prioritera och tydligt kommunicera Product Backlog Items
Säkerställa att produktbackloggen är transparent, synlig och förstådd
Följ upp teamen levererar enligt överenskomna leveranser.


Om dig:

Här skulle vi oftast fylla i det vi söker, men vi tror att du som får det där leendet på läpparna av att läsa ovanstående är en teknisk projektledare inom IT eller en produktägare (med erfarenhet av mjukvaruutveckling), så vi behöver inte förklara det mer i detalj. Inte heller att du har erfarenhet av teknisk ledning av team eller inom projekt, kan fatta beslut på egen hand, är intresserad av ny teknik, har ett starkt driv och vill göra skillnad för våra kunder.

Om du dessutom är flytande i svenska och engelska, har stor kommunikationsförmåga och älskar en bra utmaning så hör vi gärna från dig!

Vi hoppas att du brinner för att utöka din tekniska kompetens och ledarskapsförmåga. Eftersom du som medlem i vårt team har många möjligheter att växa och utveckla din karriär inom Husqvarna.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2023
  • Ansök senast: 19 oktober 2023

Liknande jobb


6 november 2024

6 november 2024

6 november 2024

6 november 2024