OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren produktägare eller projektledare som vill vara med och driva utvecklingsprojekt inom bilhandeln? Vill du leda ett dedikerat team som alltid strävar efter att leverera högkvalitativa lösningar som gör verklig skillnad? Detta är en spännande möjlighet för dig som vill påverka och driva utvecklingen framåt samtidigt som du trivs i en kundnära roll!
Vår samarbetspartner i Sisjön söker dig med erfarenhet av att leda utvecklingsprojekt, agilt arbete och med förmåga att ta beslut och driva på arbetet. Detta är ett konsultuppdrag med möjlighet att på sikt gå över i anställning hos vår samarbetspartner.
Du förväntas ta ägarskap av två produkter som förbättrar bilhandlares översikt av affär och resultat. Systemutvecklingsteamet på sex personer är självgående i sitt arbete och det primära i din roll är att strukturera, prioritera och vägleda teamet i utvecklingsarbetet. Du förväntas leda och driva regelbundna möten med bilhandlarna tillsammans med delar av utvecklingsteamet för att se över kundnöjdheten, eventuella frågor och problem samt se över nya funktioner och förbättringsförslag. Du kommer även att vara involverad i att sälja produkten till fler kunder.
Du erbjuds en hybrid arbetsplats med utgångspunkt från kontoret i Sisjön. Teamet trivs att arbeta tillsammans på plats men med möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan. Eventuella tjänsteresor till kund kan förekomma.
Sista ansökningsdatum 2024-05-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Som produktägare kommer du ansvara för:
Att hantera och prioritera backloggen för produkterna.
Att leda regelbundna möten med kunder och utvecklare för att identifiera behov, förbättringsförslag och nya funktioner.
Att leda och motivera utvecklingsteamet på sex personer.
Att kommunicera effektivt och driva arbetet framåt mot gemensamma mål.
Kvalifikationer
Vi letar efter dig som:
Har mångårig erfarenhet av produktägarskap eller projektledning inom systemutveckling eller IT.
Har du erfarenhet av Scrum eller agila arbetssätt är det meriterande.
Är strukturerad, drivande och kan fatta beslut.
Har en affärsorienterad inställning och trivs med kundkontakter.
Är van vid att arbeta i team och kan skapa en positiv arbetsmiljö via smidig kommunikation.
Talar obehindrat på både svenska och engelska
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044