Produktägare (app) som används av hundratusentals dagligen, Stockholm

Produktägare (app) som används av hundratusentals dagligen, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kundens app används varje månad av miljontals användare över hela Norden, kunden söker en produktägare med en bred kompetens inom digitala tjänster och ett starkt engagemang och driv för att göra vardagen enklare för de nordiska medborgarna.

Du kommer att ingå i den digitala enheten. Hos kunden byggs de bästa digitala kundlösningarna för de nordiska marknaderna.

Arbetsuppgifter:

- Skapa, samt äga och kontinuerligt förbättra den strategiska och taktiska planen för appen.
- Säkerställa att ständig förbättring av användarupplevelsen uppnås så att kundens användare får den bästa tänkbara upplevelsen.
- Göra det möjligt för mjukvaruteamet att jobba självständigt utifrån agila principer så de kan leverera utifrån högsta affärsvärde.
- Undanröja alla typer av hinder för ditt team så att det kan ta sitt ansvar.
- Planera och kommunicera stora leveranser till övriga intressenter.
- Facilitera sprintplaneringar och krav-workshops.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 5 års erfarenhet av att jobba som produktägare där tyngdpunkten ligger i stakeholder management.
- Tidigare erfarenhet av att driva, förvalta och utveckla digitala konsumentnära produkter, gärna inom e-handel.
- Tidigare erfarenhet av att driva, förvalta och utveckla native appar.
- Utomordentlig förmåga att kommunicera i tal och skrift till en bred publik, alltifrån ledningsgrupper till utvecklare.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 24 september 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024