OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och leda satsningen och implementering av ett koncernövergripande CRM? Då kan du vara vår nästa Produktägare CRM på Hedin IT!
Om Hedin IT
Vi bistår hela Hedin-koncernen med digitala kompetenser och tjänster, allt från support och drift till systemutveckling. Vi jobbar mot en av Sveriges största familjeägda koncerner, med bolag såsom Hedin Bil och Unifleet, och våra tjänster levereras både i Sverige och internationellt. I en föränderlig och expansiv bransch där digitalisering står i centrum, blir vi en central del i hur hela koncernen arbetar med IT. Kom och accelerera din karriär tillsammans med oss!
Vad ska du göra?
I rollen som Produktägare CRM kommer du ansvara för och leda implementationen av ett koncernövergripande CRM system. Du kommer att identifiera olika verksamheters behov och säljprocesser för att sedan anpassa systemet efter dessa. Vidare kommer du projektleda hela kedjan från kravställning, utveckling, till implementering och utrullning. Du kommer att jobba med flera delar av verksamheten på daglig basis, såsom våra utvecklare, systemleverantörer och generalagenter.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är självständig och har en förmåga att organisera och driva andras arbete framåt. Vi ser även att du är kommunikativ och nätverkande samt trygg i att ta beslut. Du kan även uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift.
Utöver ovanstående har du även:
Relevant eftergymnasial utbildning
Ett antal års erfarenhet av att jobba med CRM system i tidigare roller såsom produktägare eller applikationsspecialist
Tidigare drivit implementeringar eller uppdateringar av CRM system
Erfarenhet av att jobba utifrån projektmetodik
Ansök redan idag!
Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta Elin Glad, på +46 720 50 62 38 eller på elin.glad@hedinit.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg
Sasha Konjhodzic
08-505 691 23