OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en produktägare med erfarenhet av agila utvecklingsmiljöer. Du kommer som produktägare att jobba brett: dels med prioritering och förvaltningsfrågor för integrationsplattformarna, där du har kontakt med intressenter angående beställningar och leveranser till olika initiativ inom organisationen. Dels ska du också kunna driva och koordinera integrationsområdets egna initiativ, exempelvis migrering av informationsflöden från extern produkt.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 3 års erfarenhet av att jobba inom integrationsutveckling till exempel i roller som lösningsarkitekt, business analyst/kravanalytiker eller produktägare.
- Minst 3 års erfarenhet av att jobba i agila utvecklingsmiljöer, i ett agilt team eller i en agil leverans.
- Minst 2 uppdrag där du jobbat med end-to-end-leverans: från behovsformulering till driftsättning och löpande förvaltning.
- Minst 3 års erfarenhet av infrastruktur, nätverk och plattform till exempel i roller som lösningsarkitekt, produktägare eller projektledare.
- Minst 5 års erfarenhet av att leda team till exempel i roller som produktägare, team lead, projektledare eller gruppchef.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av programmering med Java de senaste 5 åren
- Minst 2 års erfarenhet av PM3 förvaltningsmodell.
- Minst 2 års erfarenhet av digitala organisationsförändringar (digital transformation).
Önskemål om personliga egenskaper:
- Ha en hög teamkänsla och fungera väldigt väl i olika grupperingar/team.
- Verka för transparens och relationsbyggande inom och utanför teamet.
- Ha en god förmåga att, på ett proaktivt sätt, strukturera och organisera som en naturlig del av sitt eget och teamets arbete.
- Vara självgående, men också kunna avgöra när det är läge att be om hjälp.
- Ha en god förmåga att sätta sig in i produktområdets förutsättningar.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström