Produktägare, Stockholm

Produktägare, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden står bakom flera iOS- och Androidappar, i I takt med att Kunden utökar apparnas användningsområden och dessa får fler användare ökar även behovet av ett ytterligare agilt team för utveckling och förvaltning.

Som produktägare kommer du att vara ansvarig för följande:

- Prioritera teamets backlog och samarbeta med andra produktägare inom appområdet.
- Driva strategiskt arbete inom ramen för appar hos Kunden.
- Vara kontaktyta för apparnas intressenter och sponsorer.
- Hjälpa till att estimera leveranser och skapa tidsplaner för dessa.
- Lägga och följa upp budget samt hantera leverantörsreskontra.
- Leda workshops.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Konsulten skall vara certifierad agil produktägare med aktiv licens.
- Konsulten skall ha arbetat som produktägare för flera produkter under de senaste fem (5) åren, varav minst ett (1) uppdrag är för en mobil-native trafikapplikation.
- Konsulten skall ha minst tre (3) års erfarenhet av att arbeta med agila processer och metoder under de senaste fem (5) åren.
- Konsulten skall ha produktägarerfarenhet från team som arbetat både inom Android- och iOS plattformar.
- Konsulten skall ha minst 1 år erfarenhet av budgetplanering i Hypergene och dokumenterad kunskap minst 1 år om fakturahantering i Agresso.
- Du behöver ha minst 8 års erfarenhet att ha jobbat inom relevant område, ex support, PO, agila team etc.
- Konsulten skall ha gedigen erfarenhet, minst tre (3) år, av att leda team som arbetar på distans eller i olika kontor.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2020
  • Ansök senast: 10 december 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024