Produktägare till App-team, Stockholm

Produktägare till App-team, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker en produktägare till deras App-team. Som produktägare samarbetar du med intressenter för hela kedjan från vision till sub-task på teamets tavla. Du är ledande i arbetet med att definiera en MVP och förmedla dess värde, samt ta fram en road-map och driva det strategiska arbetet för appar hos kunden. I en tät dialog med intressenter och team jobbar du med att specificera, bryta ner och prioritera teamets backlogg för att maximera värdet av teamets arbete.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 4 års erfarenhet av att arbeta med olika agila processer och metoder, under de senaste 6 åren.
- Arbetat minst 3 år som Produktägare för ett agilt team inom de senaste 5 åren.
- Har varit ansvarig för en produkt och/eller minst en gång tagit fram en agil produkts vision, strategi och roadmap.
- Erfarenhet av minst 2 uppdrag att etablera fungerande samarbeten med beställare/intressenter.
- Erfarenhet av att samarbeta med icke-teknisk personal.
- Erfarenhet från team som arbetat inom Android- och/eller iOS plattformar.
- Minst 1 års erfarenhet av budgetarbete.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2021
  • Ansök senast: 24 maj 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


IT Manager to Samsung!

IT Manager to Samsung!

26 november 2024