Produktägare till bolag i Södertälje

Produktägare till bolag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en världsledande aktör inom sitt område och de håller för tillfället på med en stor transformation. De letar nu efter dig som vill vara med på resan och bidra med din kompetens som produktägare.

Uppdraget startar omgående och fungerar både för dig som vill fakturera på interimsbasis men också för dig som på sikt vill bil anställd!

Main responsibilities Product Owner:

Your responsibilities will encompass a comprehensive understanding of the impact of changes on two crucial applications:

CIS - Common Investment Solution: Facilitate the seamless management of the investment process using this web-based tool, from seeking approval to expenditure. Built on CA PPM database from CA Technologies.
FDMEE (Financial Data Quality Management): Be the go-to expert for transforming data and metadata from diverse sources into a format compatible with Hyperion products like HFM.

Your consulting role will entail:

Sprint- & Application Planning: Collaborating continuously with product owners and users to translate needs into development plans and backlogs, ensuring the timely delivery of changes and improvements.
Develop, Deploy & Support: Taking charge of analyzing, designing, developing, testing, deploying, and supporting applications to guarantee smooth operations.
Personal qualifications:
We’re seeking consultants who can:

Translate change requests into precise system requirements, design innovative solutions, prototype, implement them, and oversee their successful launch.
Hold a degree in finance, business, or system development, complemented by 5-10 years of consulting experience.
Exhibit a profound understanding of the investment process.
Possess a Hyperion Financial Management Certification (a strong advantage) and a comprehensive functional grasp of financial systems and processes.
Personal Skills for Successful Consulting

We value consultants who:

Thrive in structured and precise work environments.
Excel in analytical thinking and possess a knack for creative problem-solving.
Demonstrate a passion for goal-driven initiatives and excel in spearheading change projects.
Exhibit a service-oriented and solution-driven mindset, coupled with exceptional interpersonal and communication skills for effective engagement with internal and external stakeholders.


Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Hultberg på 0766471641. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-09-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024

20 november 2024

AI Risk Lead

AI Risk Lead

20 november 2024