OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 20 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden har ett behov av en produktägare till ett av deras team. Produktägaren är ansvarig för integrationernas/API’er livscykel samt för de prioriteringar teamet behöver samt är en viktig del av planering och koordinering med andra team och delar av organisationen.
Teamet består av följande kompetenser; utveckling, test, lösningsarkitektur, Scrum Master samt krav.
Arbetsuppgifter:
- Ansvara för prioritering av teamets backlogg.
- Koordinera aktiviteter med andra värdeströmmar och tåg (SAFe).
- Koordinera med produktledning på programnivå.
- Uppföljning av leverans och acceptanskriterier.
- Vara teamets representant i olika forum samt mot projekt och andra intressenter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Dokumenterad erfarenhet av att leda team (t.ex. projektledning/scrum master/teamledare).
- Dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat i större organisationer (+200 personer) med många intressenter.
- Dokumenterad erfarenhet av att arbeta inom systemintegrationsområdet.
- SAFe certifiering t.ex. SAFe Product Owner.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström