Produktägare till myndighet

Produktägare till myndighet

Arbetsbeskrivning

Vi söker en produktägare till befintligt utvecklingsteam. Du ansvarar för att driva och samordna teamets leveranser samt möta kunders förväntningar såväl kortsiktigt som långsiktigt.Utifrån myndighetens mål och användarnas behov förväntas du skapa en tydlig och prioriterad backlog för de aktiviteter som ska genomföras för att nå bästa möjliga effekt. Du ser även till att utvecklingsteamet känner till backlogens innehåll och prioriteringar, vad som ska göras och när. I din roll ingår att säkerställa förberedande arbete för kommande programinkrement utifrån övergripande roadmap, samt ansvara för att följa upp och kommunicera status och resultat till relevanta intressenter.
Vi söker dig
- Med minst 4 års erfarenhet i rollen som agil produktägare eller arbetat operativt minst 4 år med agil produktutveckling
- Med erfarenhet av att arbeta i SAFe leveranser med Agila utvecklingståg
- Du har erfarenhet av agila Scrum och Jira E
- Erfarenhet av att sätta upp mätetal, nyckeltal och tillhörande mål
- Du har arbetat med agila arbetssätt utöver nyutveckling såsom inom drift och infrastruktur

Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid med start i december, tillsvidare, dagtid.

Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024