Produktansvarig till Luda.Farm i Göteborg

Produktansvarig till Luda.Farm i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa ett smartare lantbruk, har du erfarenhet av tekniska produkter och inköp? Kom till oss på Luda.Farm!

Här erbjuder vi en roll där du får utveckla och driva vår produktportfölj med stort eget ansvar. Vi tror att du kan bidra och har en förståelse för inköp, projektledning och utveckling av tekniska produkter. Med engagemang och vilja att förändra stärker du vår organisation genom att vara en utvecklande kraft framåt som drivs av en kombination av nyfikenhet och lyhördhet.Luda.Farm utvecklar produkter och tjänster för att hjälpa lantbrukare inom EU i sitt vardagliga arbete. Vi söker nu ytterligare en produktansvarig som tillsammans med leverantören skall ta fram, underhålla och köpa in produkter ur kamerasegmentet. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Luda.Farm är ett förhållandevis ungt företag med långtgående planer på att göra IoT- lösningar lättillgängliga och användarvänliga för lantbrukaren. I juni 2017 lanserade företaget My.Luda.Farm, en kontrollpanel för lantbrukaren där processer på gården på ett användarvänligt sätt kontrolleras genom sensor/kamerateknologi via mobiltelefonen.

Nu får du vara med på vår resa att förflytta företagets fokus från transaktionsbaserad tillväxt till relationsbaserad tillväxt. Du får arbeta med en kundanpassad produkt under parollen "Smart Farming Made Easy" för att ge lantbrukaren "Your Farm In Your Hand".

Våra ledord som vi värdesätter högt är: Nyfikenhet, Naturlighet och Närvarande.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Med stövlarna på kommer du som företagets främste ögon och öron för lantbrukets behov, arbeta i rollen som brygga mellan det praktiska arbetet ute på gårdarna och framtagning av produkter och tjänster på kontoret.

• Identifiera och projektleda utvecklingen av smarta lantbruksprodukter / mjukvarutjänster för att på så sätt bidra till ett effektivt, hållbart och konkurrenskraftigt lantbruk.
• Samarbeta på daglig basis med externa utvecklingspartners i Kina och Sverige samt med våra internationella distributörer/återförsäljare.
• Planera och hantera inköp av produkter samt logistik.
• Ta fram kundkrav, utvecklingsplaner, produktspecifikationer, prototyper samt verifiera dessa ute i fält tillsammans med lantbrukare.
• Koordinera produktrelaterat material i tryckt och digitalt format, t.ex. manualer, förpackningar, supportsidor och app beskrivningar.
• Säkerställa kvalitet i produkterna och uppfyllnad av lagkrav på våra försäljningsmarknader.
• Ansvara för support och returer med kundsupportsansvarig som resurs.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som en naturlig del av vår relationsbaserade tillväxt har alla på företaget ett ansvar som "Customer Success Managers". Du kommer ha ett extra fokus på vårt kamerasegment och viktigt blir att kunden är nöjd och framgångsrik i sitt vardagliga användandet av våra produkter.

Du kommer att sitta i våra fina lokaler i Krokslätt (Mölndal). Dagligen arbetar du nära tillsammans med vår VD, produktutvecklare, IT-utvecklare, säljare, marknadskoordinator och supportadmin. Vi är ett litet och sammansvetsats team och upplevs familjärt. Då våra leverantörer finns internationellt och främst Asien ingår även några resor i tjänsten.

VEM ÄR DU?

Vi tror att du har flera års erfarenhet av att arbeta med produkt/tjänsteutveckling av teknisk karaktär. Har du dessutom erfarenhet från lantbruksmiljö och/eller lantbruksprodukter är det mycket meriterande.

Du trivs med att jobba självständigt och fatta egna beslut men har även förmågan att skapa struktur och driva såväl interna som externa projekt. Erfarenhet av att arbeta med och utveckla tjänster kopplat till hårdvara är meriterande. Tjänsten kräver ett brett teknikintresse med fokus på uppkopplad, trådlös utrustning (IP-kameror, IoT, hemautomation, appar, etc.).

Som person är du strukturerad, driven och prestigelös. Det krävs därför att du hela tiden ska sträva efter den bästa lösningen. Rollen är bred och kräver därför att du kan hantera många olika situationer och arbetsuppgifter. Dina kontaktytor är också många och du måste vara en mycket god kommunikatör. Arbetet innebär kontakt med utländska kunder och samarbetspartnerns, därför är det viktigt att du talar och skriver engelska.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


28 november 2024

Supply Chain Category Manager

Supply Chain Category Manager

31 oktober 2024

Supply Chain Category Specialist

Supply Chain Category Specialist

31 oktober 2024