OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som produktassistent kommer du vara en del av vår produktorganisation. Du kommer att ansvara för leveransbevakning, vilket innebär att du har daglig kontakt med våra leverantörer för att hantera administrationsflödet från leverantör till kund. Våra leverantörer finns över hela världen vilket innebär att mycket av kommunikationen sker på engelska och du bör vara bekväm med att kommunicera via telefon och e-mail. Kunskaper i affärssystemet SAP är meriterande men inget krav.
Som produktassistent är du strukturerad, noggrann och mån om att hålla en hög servicenivå. Du är driven och ansvarstagande och tycker att försäljning är roligt. Kanske har du sedan tidigare ett allmänt intresse för teknik?
Inom OEM-koncernen uppmuntrar vi personlig utveckling. För att du ska få en bra start och trivas i jobbet som produktassistent, utbildar vi dig internt. Vår ambition är att våra anställda efter en tid även ska ha möjligheten att ta nästa steg i sin karriär hos oss.
Placeringsort för tjänsten är på vårt huvudkontor i Tranås. Tjänsten är heltid och tillsvidareanställning med fast lön enligt överenskommelse. Ansökan skickas till ansokan@oemelectronics.se och märks med ”Produktassistent”. Vi önskar din ansökan snarast då urval sker löpande, dock senast 2022-03-18.
Vid frågor, kontakta produktgruppchef Nina Pöyliö 075-24 24 525, nina.poylio@oemelectronics.se