OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Är du en person som är engagerad och brinner för att utveckla tjänster, erbjudanden, partnersamarbeten, processer och gillar att arbeta med ständiga förbättringar? Den digitala delen av våra liv ökar ständigt i betydelse, och vi på Tre skall vara våra kunders bästa partner för ett uppkopplat liv.
Ett område vi satsar på för att lyckas med detta är det vi kallar Devices Services, dit vi nu söker en Produktchef. Nu har du chansen att vara med på en spännande resa och ta fram framtidens tjänster för mobilmarknaden och utveckla de befintliga. Området täcker service och reparation, 3Lämna In, 3Upgrade och 3Försäkring, men även andra nya spännande tjänster, som ska underlätta våra kunders vardag och stärka Tres erbjudande på marknaden.
För våra kunder är Device Services ett viktigt område för att vardagen ska fungera. I dagens samhälle är mobilen och tillbehören ett verktyg som styr mycket av det vi gör, och det är vårt jobb på Device Services att förebygga problem men också säkra bästa möjliga kundupplevelse när något går fel med mobilen eller det är dags att uppgradera.
I rollen som Produktchef på Device Services arbetar och ansvarar för med utpekade tjänster samt samarbetet med våra externa partners som möjliggör dessa. Du ansvarar för att utveckla och förvalta ditt område för både processer och erbjudanden och för att löpande följa upp lönsamhet och kundnöjdhet. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar, förhandlingar och IT-kravställande. Som en del i vårt team får och förväntas du arbeta i projekt och förbättringsarbete som går tvärs över tjänster och team.
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du brinner för att skapa en kundupplevelse i världsklass. Precis som alla oss på Tre har du ett driv och ett engagemang att få andra att växa.
Vidare så ser vi även att har en högskoleutbildning inom ekonomi eller liknande samt arbetat med liknade frågor i 3-5 år. Du bör även ha erfarenhet från förhandlingsfyllda och/eller projektledande roller med antingen leverantörs- eller kundkontakt.
Utöver detta ser vi även har du lätt att förstå helheten utifrån detaljerna och därmed möjligheten at prioritera rätt insatser för att skapa goda resultat. Genom din goda kommunikationsförmåga utmanar du verksamheten när det är dags för förändring. Precis som oss är du passionerad för vår gemensamma framgång och är resultatfokuserad, tar egna initiativ och är självständig i ditt arbete. Du har förmågan att kombinera strategiskt tänk med operativt arbete.
På Tre erbjuder vi en organisation som har man roligt på jobbet. Vi försöker alltid att arbeta med korta beslutsvägar och värdesätter att ha högt i tak med kunden i fokus. Vi erbjuder dig en kreativ arbetsmiljö som flertalet gånger blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplastser via Great Place to Work, något vi givetvis är mycket stolta över och där vi hoppas att du vill bli en del av detta. Vi har dessutom precis flyttat till vårt nya toppmoderna kontor vid Globen där vi självklart har gym (både inomhus-, och utomhusgym), restaurang, pingisbord, biljardbord och mycket mer.
Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag den 30 juni. Vid frågor, tveka inte att kontakta rekryterande Jenny Rosander Ney på jenny.ney@tre.se.
Varmt välkommen till söder om söder. Varmt välkommen till Tre!
*LI-PRIORITY