Produktions- och säljassistent

Produktions- och säljassistent

Arbetsbeskrivning

Är du en person som levererar i tid och håller en hög nivå på allt du lämnar ifrån dig? Sök då jobbet som Produktions- och säljassistent på BG Institute och var med och ge våra kursdeltagare och föreläsare fantastiska kursupplevelser. Vi söker dig som kan jobba 75%, förslagsvis måndag - fredag 08.00 - 15.00.


Om verksamheten
BG Institute är en ledande aktör inom kvalificerad professionell utbildning för specialister och ledare inom både privat näringsliv och offentlig sektor. Vi har vår grund i mer än 25 års juridisk kompetensförsörjning till yrkesverksamma advokater och jurister. Med juridiken som bas har vi genom åren breddat vår verksamhet och de ämnen vi utbildar inom. Idag erbjuder vi utbildningar inom sex olika målgruppsområden:
· Jurister & Advokater
· Bank & Finans
· Fastighet & Samhällsbyggnad
· HR & Personal
· Ledarskap & Kommunikation
· Ekonomi & Skatt
Vi tillhandahåller årligen närmare 400 utbildningstillfällen för våra kunder och kursdeltagarna gav oss i genomsnitt 4,6 av 5 i betyg på förra årets genomförda utbildningar. Våra utbildningar erbjuds i klassrum, via livelänk eller som ren e-learning. Vi erbjuder även skräddarsydda utbildningar på förfrågan från kund. Läs gärna mera om oss på www.bginstitute.se.


Mer om tjänsten
Vi söker nu dig som kan kombinera ordning och reda med flexibilitet och som har god vana att jobba med flera saker samtidigt utan att tappa fokus. Som koordinator har du ena foten på vår produktionsavdelning och den andra på vår säljavdelning med stort eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir utförda.
Exempel på dina kommande arbetsuppgifter är:
· Administrera våra företagsanpassade utbildningar, webbinarium och e-kurser, vilket innefattar direkt kontakt med våra föreläsare och kunder.
· Assistera vår säljavdelning med orderhantering, offerter, onboarding och mejlutskick.
· Kundsupport med målet att ge våra befintliga och nya kunder bästa service för att vidareutveckla och skapa mervärde för kunden.
· Stötta vår ekonomiavdelning med nödvändig dokumentation och information för fakturering.
· Uppdatera kunddata i vårt CRM-system och underhålla våra produkter på vår lärandeplattform.
Arbetet innebär mycket eget ansvar där du ofta jobbar mot en deadline. Du jobbar i ett team om 5 personer och rapporterar direkt till Försäljningschefen och till Produktionschef.


Din profil
Vi förväntar oss att du är ansvarstagande, noggrann och har ett väl utvecklat ordningssinne. Du tycker om att jobba med människor och har mycket goda sociala färdigheter där du ser dig som en självständig problemlösare. Du har goda kunskaper i Office-paketet och du talar och skriver obehindrat på svenska.
Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter och det finns goda möjligheter att utvecklas och ta sig an nya utmaningar.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Produktionschef Fredrik Björksäter på fredrik.bjorksater@bginstitute.se.
Start: augusti 2023
Omfattning: Deltid 75%
Placering: Östermalmstorg, Stockholm
Lön: Månadslön enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

IT-chef Daniel Hedsén
08-50933306 0735186106
Staffan Engström

Peter Ekström
08-57936600 +46702678330
Affärsområdeschef Anna Hellergård
0857936600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BLENDOW GROUP AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 25 juni 2023

Besöksadress

Humlegårdsgatan 14
STOCKHOLM

Postadress

Humlegårdsgatan 14
STOCKHOLM, 11446

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024