Produktionsadministratör sommarvikariat

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till en av våra kunder i återvinningsbranschen söker vi en administratör med erfarenhet av varierande administrativa arbetsuppgifter i produktion och som har en drivkraft att serva andra.

I den här rollen kommer du att arbeta med en stor variation av administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att vara behjälplig i reception. Du är en kontaktyta mot transportörer, du bokar transporter och ordnar med alla transportdokument. Du kommer arbeta med administration i en mottagning. Du är ständigt redo att hjälpa till där det behövs, ibland som exempelvis ekonomiassistent eller personaladministratör.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Efter sommaren kan det finnas möjlighet att jobba på lov och vid sjukdomar.


Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av administration. Du är van att arbeta som spindeln i nätet och fungerar bra med varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har vana ifrån reception/växel i någon form samt känner dig trygg med att arbeta i affärssystem, kunskaper i Officepaketet är ett krav.

Du får gärna vara student och studera miljö eller logistik och ha kännedom om lagar och regler ur industri -och miljösynpunkt. Meriterande om du har en förståelse för produktion, flöde och industri.

Som person är du serviceinriktad samt trivs med att ha kontakt med människor. Du har en mycket god kommunikativ förmåga, gillar att arbeta i ett högt tempo samt trivs med att ha flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du har förmågan att kunna prioritera och strukturera ditt arbetssätt samt är stresstålig.

Vidare hoppas vi att du är självständig, driven och gillar utveckling. I grund och botten brinner du för service samt bör vara handlingskraftig, flexibel och nyfiken.
Då det är ett litet kontor får alla hjälpas åt och du bör därför vara prestigelös.

Start: början på juni
Arbetsplats: Halmstad
Arbetstid/omfattning: Heltid och dagtid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan!


Om oss

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktad mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på sex orter runtom i hela Sverige. Varje år tillsätter vi över 1 000 jobb och har dagligen ca 250 konsulter ute på uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 april 2015

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024