OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norsk Analyse - a strong brand with analytical solutions
Norsk Analyse är Nordens ledande tillverkare av analyssystem för Process, Kraftenergi och Marin. Norska Analyse är idag den ledande världsomspännande tillverkaren av utrustning för övervakning av marina utsläpp. Företaget grundades 1988 och ingår nu i Addtech Group, som omsätter 1 miljard euro per år. Norsk Analys består av 90+ engagerade människor över hela världen.
Företaget omsätter cirka 50 miljoner euro per år och har sitt huvudkontor i Tønsberg, Norge och dotterbolag i Sverige, Danmark, Finland och Trinidad.
Norska Analyse är i en expansiv fas och till produktionsanläggningen i Grums söker vi nu en engagerad och strukturerad Produktionsansvarig som har god vana att arbeta i Officepaketet!
Rollen
I rollen som Produktionsansvarig kommer du att vara ansvarig för en viktig del i vår produktion och säkerställa att produktionen och produkterna uppfyller våra höga kvalitets- och certifieringskrav. Du kommer att leda, utveckla och coacha 15–25 anställda i det dagliga arbetet. Du ansvarar för produktionsplanering och bemanningsplanering.Du är delaktig i att utveckla produktionen genom ständiga förbättringar inom såväl arbetsmiljö, kvalitet samt effektivitet.
Som Produktionsansvarig säkerställer du att nyckeltalen möter uppsatta mål och ständigt förbättras samt att du aktivt arbetar med förbättringar och deltar i utvecklingen av nya produktionsmetoder inför framtiden.
Vem du är?
Vi söker dig som har erfarenhet från produktion i någon form av ledande befattning och som vill växa med oss. Har du erfarenhet från legotillverkning är det meriterande men inget krav. Vi värderar dina personliga egenskaper högt.
För att lyckas hos oss behöver du vara trygg i din ledarroll, ha ett genuint intresse av att utveckla och coacha andra och gilla att arbeta i ett lag.
Du drivs av att nå mål och skapa konkreta resultat. Du agerar proaktivt och har en positiv inställning till utmaningar vilket visas genom ett lösningsorienterat arbetssätt.
Du har en fallenhet för att strukturera, planera och prioritera under stress och trivs med att ha flera agendor på ditt bord.
För att vara framgångsrik i tjänsten behöver du även ha:
- Avslutad gymnasieutbildning och gärna en eftergymnasial påbyggnad inom produktion, ledarskap eller motsvarande erfarenhet.
- God systemteknisk kunskap och kunskap i Officepaketet.
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket.
- Teknisk kompetens och förståelse för detaljer.
Vad vi erbjuder dig:
Du får arbeta i ett välskött och innovativt företag med ett utmärkt rykte, som har en bra, professionell och rolig arbetsmiljö. Du får utbildning i våra produkter och vår arbetsmetod. Vi har hög nivå av självplanering så du ansvarar för din egen vardag och planering.
Villkor
Anställning: Heltid
Ort: Grums
Arbetstid: Dagtid
Lön: Enligt Överenskommelse
Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 29:e mars.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andrea Meyer på, 072 146 11 64 eller på andrea.meyer@qtym.se.