Produktionsassistent sökes till Staga!

Produktionsassistent sökes till Staga!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett varierande jobb där du får göra lite av allt och vara en del av ett spännande produktionsbolag? Vi söker nu en person som tycker om att arbeta både praktiskt och administrativt på ett företag med stor variation!

OM TJÄNSTEN
Staga Sweden söker nu via Academic Work en administrativ person som kommer ingå i prouktionsledningen. I rollen som assistent kommer du finnas som stöd i både administrativa och praktiska uppgifter och vi ser därför att du inte är rädd för att ta ansvar. Arbetsuppgifterna styrs efter det dagliga behovet vilket kräver flexibilitet och ett självgående förhållningssätt. På kort sikt kommer de praktiska uppgifterna ta upp en stor del av tiden, men tanken är att det administrativa kommer att ta upp en allt större del ju längre tid som går. En vanlig dag kan bestå av alltifrån mer praktiska arbetsuppgifter såsom att utgå från följesedlar och packa ordrar, skapa produktionsorders, genomföra viss dokumentation för spårbarhet och köpa frukost. Rollen kommer även ha administrativa inslag i form av bland annat orderplanering, attestera tider och uppdatera artikelsystem.

Företaget består av 20 personer totalt, varav 15 personer är i produktion. Du kommer inledningsvis att få en tydlig upplärning av de uppgifter du skall göra och kommer alltid ha stöttning av kollegor. Företaget hittar på roliga aktiviteter tillsammans såsom träning på fredagar och laga lunch tillsammans. Utöver detta finns förmåner såsom massage/personlig rådgivning, kostnadsfri frukost etc. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader, med målsättning att du anställs av Staga efteråt

#

Du erbjuds


* En familjär arbetsplats där man umgås och hittar på saker med varandra
* Ett arbete med varierande uppgifter där den ena dagen inte är den andra lik
* En möjlighet till utveckling och utökat ansvar


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administrativa uppgifter såsom uppdatering av hemsida, fakturering, hantering av följesedlar, attestering av tider, uppdatering av prislistor samt transportbokningar
- Ha löpande kontakt med interna och externa parter
- Praktiskt arbete i form av produktionsuppgifter och allmäna kontorsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i svenska då detta krävs för att lära sig arbetsuppgifterna
- Har god datorvana
- Har en slutförd gymnasieexamen

Meriterande är om du har övriga språkkunskaper samt truckkort.

Vi ser även att du är:


* Kommunikativ
* Flexibel
* Samarbetsvillig


Övrig information:


* Omgående
* Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 29 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024