Produktionskoordinator till Transtemas studentpool

Produktionskoordinator till Transtemas studentpool

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och kollektivtrafik. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en eventuell fast anställning hos vår kund. Vårt mål är att matcha rätt person till rätt plats.

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill vara en del av vår studentpool. Du kommer att arbeta vid behov och hoppa in när det behövs, vi ser gärna att du kan arbeta 1-2 dagar i veckan.

I rollen som produktionskoordinator arbetar du tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet. Du kommer vara länken mellan kunden och fältteknikern. Arbetsuppgifterna består främst av att supporta tekniker och kunder via telefon och mail. Du kommer ringa ut till kunder för att boka in tid för byten av elmätare och installationer. Att sedan bevaka och planera ut dessa jobb på tekniker som arbetar på fält är en stor del av arbetet, detta styrs utifrån kompetens och prioritering. Du har kontakt med tekniker i ett specifikt geografiskt område där du kartlägger deras rutter för att optimera och effektivisera arbetssättet. I rollen som produktionskoordinator får du en varierande vardag där du jobbar lösningsorienterat med planering och samordning på ett strukturerat sätt.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.


Vi söker dig som
Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som orderhanterare bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 17 september 2021

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


26 november 2024

Planeringssamordnare/schemaläggare

Planeringssamordnare/schemaläggare

18 november 2024

Vi söker bemanningsplanerare till skolförvaltningen

Vi söker bemanningsplanerare till skolförvaltningen

8 november 2024