Produktionskoordinator/administratör till kund i Mantorp

Produktionskoordinator/administratör till kund i Mantorp

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är din passion också att göra positiv skillnad inom industrin? Nu öppnar vi upp för en spännande möjlighet hos vår kund i Mantorp för en roll som Produktionskoordinator/administratör. I din roll som Produktionskoordinator kommer är du spindeln i nätet där du blir ett produktionsstöd till hela verksamheten.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Just nu söker vi en Produktionskoordinator/administratör till en av våra kunder i Mantorp, som är verksam inom processindustrin. En stor del av arbetet kommer vara administrativt i form av planering och koordination av företagets produktion. I rollen kommer du även ansvara för sekvensplanering, beredning, avvikelsehantering, förbättringar, uppdatering av instruktioner etc. Du kommer samverka och vara ett produktionsstöd till: Site manager, skiftledare, underhåll, kvalitetsavdelningen.

Din profil

Du har som lägst gymnasial examen, gärna med påbyggd logistikutbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vidare vill vi att du har goda kunskaper i MS Office (framförallt Excel) och stor systemförståelse för affärssystem.
Personliga egenskaper som efterfrågas hos dig som söker är en god koordinationsförmåga, att du är strukturerad, administrativ samt problemlösande. Du kan hålla många bollar i luften, är stresstålig och flexibel samt har en god social kompetens.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi söker någon som kan börja omgående. Vi kommer löpande presentera kandidater. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 17 april 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Operations/Supply Planner

Operations/Supply Planner

22 november 2024

Produktionsplanerare

Produktionsplanerare

21 november 2024

Produktionsplanerare till Västberga!

Produktionsplanerare till Västberga!

19 november 2024

19 november 2024