Produktionsledare med kundfokus

Produktionsledare med kundfokus

Arbetsbeskrivning

Tillsammans klär vi Sveriges vardagshjältar.


Textilia erbjuder smarta, miljövänliga och kostnadseffektiva textilservicelösningar för kvalitetsmedvetna kunder inom vård och omsorgssektorn.

Det betyder att vi varje dag tvättar och levererar över 100 ton arbetskläder och textilier över hela landet och får många hårt arbetande människor att känna yrkesstolthet och värdighet mitt i en tuff verklighet.

Vi är ca 650 anställda, vi finns på åtta orter i Sverige och omsätter cirka 600 mkr per år.




Om tjänsten
Nu söker vi dig som vill arbeta som Produktionsledare med ansvar för logistik och lokalt kundansvar till vår produktionsenhet i Göteborg.

Utöver detta kommer du också fungera som koordinator mellan våra kunder, vårt kundvårdsteam och produktionen i Göteborg. Du kommer därmed ha en aktiv och central roll i att utveckla och vårda relationerna till våra kunder.

In din roll som Produktionsledare ska du leda medarbetarna i en dynamisk och tekniskt utvecklad produktionsmiljö. Du kommer att arbeta med produktivitetsfrågor och att säkerställa den dagliga leveransen till våra kunder. Du förväntas också driva förbättringsarbete för att uppnå en mer effektiv produktion och med en bra arbetsmiljö.

Som kundkoordinator kommer du ha en tät dialog med våra viktigaste kunder och även internt med produktion, logistik och vår centrala affärs- och kundtjänstorganisation. Här är det viktigt att förstå kundens förväntningar och behov och att sträva efter att leverera bästa tänkbara service i alla lägen.

Du kommer att ingå i den lokala ledningsgruppen och rapporterar till enhetens Platschef.

Några förkommande arbetsuppgifter

- Planera, leda och fördela teamets dagliga uppgifter
- Inspirera och coacha dina medarbetare
- Driva förbättringsarbete avseende produktivitet och leveranssäkerhet
- Ta emot och hantera kundärenden
- Utveckla samarbete och relationer med befintliga kunder

Dina egenskaper, erfarenhet och utbildning

Vi söker dig som har en teoretisk gymnasieutbildning i grunden och erfarenhet från att arbeta med kundservice i en ledande funktion. Du har god vana från att arbeta i affärssystem och kanske även andra administrativa system. Du har goda kunskaper i att arbeta i Excel och Word. Det är meriterande om du tidigare ledarerfarenhet.

Som person är du positiv, trygg och stabil och du har ett tydligt serviceinriktat och lyhört sätt. Du tycker om att samarbeta med kollegor i ett team. Vidare är det viktigt att du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du har ett gott ordningssinne och arbetar strukturerat efter deadlines. Att ha förmåga att prioritera och självständigt kunna fatta beslut i ett högt tempo är också en förutsättning för att lyckas i den här rollen.

Rekryterings och bemanningsföretag undanbes höra av sig!

Sök redan idag då tjänsten kan vara tillsatt innan sista ansökningsdag. 

 

VI STÅR FÖR ETT ÖPPET OCH MÅNGKULTURELLT SAMHÄLLE


På Textilia är vi stolta över många saker. Men vi är extra stolta över att vara en mångkulturell arbetsplats. Vi ser dagligen hur mångfald bidrar till en positiv utveckling - för individen, för Textilia som företag och för ett hållbart och öppet samhälle med plats för alla. Välkommen in i värmen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2021
  • Ansök senast: 5 april 2021

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024