OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter nya utmaningar och har erfarenhet av arbete nära en ledningsgrupp? Se hit! Vi söker för kunds räkning dig som är en driven och initiativtagande teamplayer. Du blir del av ett företag som säkrar stockholmsregionens tillgång till värme, kyla och hantering av avfallstjänster med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Skicka in din ansökan idag då urvalet sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I tjänsten som Produktionsledningskoordinator kommer du att ingå i ett team bestående av tre kollegor som alla är stationerade på olika avdelningar. Teamet av produktionsledningskoordinatorer ingår i avdelningen Process- & Verksamhetsutveckling inom Produktionsstöd.
Som Produktionsledningskoordinator ansvarar du för att administrativt stötta olika ledningsgrupper inom enheten Produktion. Arbetet i ledningsgrupper ställer krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär. I rollen ingår också att koordinera och planera uppdrag, beställningar, studiebesök etc på och mellan våra anläggningar.
Tjänsten är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult på Energibolaget. Uppdraget är initialt 6 månader med mycket goda chanser till förlängning.
Du erbjuds
* En spännande tjänst där du får inblick i ett stort energibolag
* En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för att samordna och dokumentera ledningsarbetet administrativt
- Ansvara för att planera, koordinera och kommunicera chefens olika åtaganden (kalender, möten, resor, mail etc)
- Ansvara för att hantera (kontera och granska) leverantörsfakturor, resor, reseräkningar etc åt chefer inom Produktion och Distribution ledning
- Ansvara för att förbereda och medverka vid ledningsgruppsmöten, konferenser och ledarträffar
- Administrativt och praktiskt stöd för besök på anläggningarna
- Kommunikationsstöd, tex för skärmarna på siterna
- Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system
- Vid behov delta i och leda mindre projekt
VI SÖKER DIG SOM
- Minst godkänd svensk gymnasial examen (eller motsvarande)
- Mycket goda kunskaper i svenska språket (i tal och skrift)
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Outlook, Power Point)
- Goda kunskaper i engelska språket (i tal och skrift)
Det är meriterande om du har:
* Minst 2-års dokumenterad erfarenhet av stöd till ledningsgrupp
* Arbetat inom ett producerande företag
Vi söker dig som är:
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Samarbetsinriktad
Övrig information
* Start: 1 Februari 2023
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Stockholm, Gärdet
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231