OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2,9 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker en produktionsplanerare med erfarenhet av entreprenadupphandlingar. Produktionsplaneraren ansvarar i första hand för produktionsplaneringen i form av framtagande av produktionsplan.
Arbetsuppgifter:
- Bistå i framtagandet av systemhandlingar, granska och lämna synpunkter ur ett produktionsperspektiv.
- Framtagande av en övergripande produktionsplan.
- Medverka på succesivkalkyl.
- Delta i arbetet med granskning och utvärdering av anbud samt eventuella förhandlingar och kontraktsskrivning.
- Ansvara för ändrings- och tilläggsarbeten samt avdrag (ÄTA) utifrån kontrakt och dokumentera dessa, rapporterar dessa kontinuerligt till projektledaren.
- Ansvara för input avseende prognos för gällande byggentreprenad.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 8 års erfarenhet av arbete som produktionsplanerare alternativt produktionsledare.
- Examen från gymnasialutbildning.
- Minst 3 års erfarenhet av arbete där lagar, krav och riktlinjer inom mark och anläggning tillämpats.
- Dokumenterad utbildning i entreprenad juridik (AB04/ABT06).
- Minst 3 års erfarenhet från arbete med upphandling/kravställning enligt LOU/LUF.
- Dokumenterad erfarenhet av produktionsplanering för minst 2 projekt i storstads innerstad (Storstad är städer med minst 300 000 invånare i tätorten) projektet ska ha berört fotgängare, verksamheter och motorfordon. Projektets totala budget har varit minst 50 MSEK.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Dokumenterad erfarenhet av produktionsplanering för minst 5 olika projekt i storstads innerstad (Storstad är städer med minst 300 000 invånare i tätorten)
- Minst 3 års erfarenhet från entreprenadsidan i ledande befattning. Beskriv i CV vilken befattning.
- Dokumenterad erfarenhet från byggprojekt inom offentlig verksamhet från minst 3 projekt.
Önskemål om personliga egenskaper:
Självständig och tar egna initiativ
Hjälpsam och serviceinriktad
Flexibel och lösningsinriktad
Förmåga att kunna prioritera och arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt
God kommunikativ förmåga
God samarbetsförmåga, skapar och bevarar goda relationer
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström