OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Attends ligger naturskönt på småländska höglandet i Aneby, strax utanför Jönköping. Vi tillverkar absoberande hygienprodukter som varje dag förbättrar vardagen för många människor runt om i världen. Vårt arbetssätt är personligt och professionellt vilket bidrar till en bra arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra. Attends tillhör en global koncern och vi finns i ett flertal europeiska länder, vi är ca 450 medarbetare, varav 340 finns i Sverige. Läs mer om oss på www.attends.se.
Nu söker vi en Produktspecialist till distrikt Jönköping, Östergötland och Kalmar!
Som produktspecialist hos oss kommer du att vara en del i ett framgångsrikt och engagerat säljteam som jobbar med försäljning av våra produkter både till den offentliga och privata vården. Jobbet är till stor del självständigt, vilket innebär att du måste gilla att driva dig själv och planera din vardag. Samtidigt är du aldrig ensam, du har alltid tillgång till dina trevliga och duktiga kollegor! En central uppgift i din roll handlar om att utveckla och underhålla professionella affärsrelationer enligt vårt personliga arbetssätt, med målet att skapa mervärden för våra kunder. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är att utbilda och stötta vårdpersonal kring val och handhavande av våra produkter, vilket innebär att du behöver vara utåtriktad och ha en god pedagogisk förmåga. Vi jobbar både med fysiska möten på plats hos våra kunder och digitala möten som du håller från ditt hemmakontor, vilket blir din utgångspunkt. Vi driver offensivt utvecklingen av nya digitala, resurs- och miljöeffektiva arbetssätt, vilket innebär att du behöver ha god datorvana och vara öppen för nya och spännande arbetssätt. Din vardag kommer att vara omväxlande där det tex även ingår uppgifter som att medverka i våra egenproducerade utbildningsfilmer. Besök gärna vår Youtube kanal (Attends och omsorg) redan idag för att möta dina framtida kollegor!
Personliga egenskaper och kvalifikationer
Du är högskoleutbildad och vi tror att du arbetar / har arbetat inom vården och nu är redo att ta nästa steg i din utveckling inom ett specialiserat område (blås- och tarmdysfunktion). Kanske jobbar du redan idag med försäljning av medicinteknik? Om du tidigare har arbetat inom urologi, gyn, eller som distriktssköterska är detta meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är ödmjuk, utåtriktad, professionell och har lätt för att samarbeta. Du behöver ha en mycket god kommunikationsförmåga i svenska och det är meriterande om du behärskar flera språk, samt har erfarenhet av olika kulturer. Då resor ingår i tjänsten är B-körkort ett krav.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och avser distrikten Östergötland, Jönköping och Kalmar. Till viss mån kommer du även att medverka i nationella i försäljningsaktiviteter över hela Sverige.
Hoppas vi väckt ditt intresse!
För mer information, kontakta Försäljningschef Sverige Sabine Trommar-Rosenblad, 0703-511 498.
Välkommen med din ansökan senast den 6 januari via vårt rekryteringssystem Jobvite.
Kontaktpersoner på detta företaget
Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30