OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Produktspecialist - Covidbevis - 2nd line kundservice och problemlösning
I arbetet med Covidbevis behöver E-hälsomyndigheten förstärkning för att framför allt hantera ärenden som första linjens servicedesk inte kan hantera och som går till nästa nivå. Det kan vara ärenden som kräver ytterligare informationshämtning från samverkande myndigheter eller vården, som kräver felsökning på E-hälsomyndighetens sida eller som rör regelverk eller liknade.
Vi söker därför ett par personer med god IT-vana och servicekänsla med vana att hantera kundärenden och problemlösning i IT-lösningar.
Din profil: Erfarenhet av kundservice relaterat till IT-lösningar
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem - gärna Marval
God förståelse av hur IT-lösningar/webbtjänster som hämtar och sammanställer uppgifter från olika källor fungerar
Analytisk förmåga och vana av problemlösning
God känsla för service
God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska.
Erfarenhet av offentlig verksamhet
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du är serviceminded, prestigelös och drivs av problemlösning.
Ansökan
E-hälsomyndigheten har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Vänligen skicka in din ansökan senast 12 september 2021 via www.onepartnergroup.se. Vi hanterar ansökningarna löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Angelica Persson 070-815 02 61 eller Elin Johansson 073- 430 53 46.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pauline Pettersson
Pauline Pettersson
Piero Gatica
Sara Ernström
Sara Ernström
Fredrik Moberg
Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac
Jeanette Hjalmarsson
Magnus Olausson