Produktspecialist med erfarenhet av Oracle eBS, Remote

Produktspecialist med erfarenhet av Oracle eBS, Remote

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Remote
- Uppdragslängd: Ca. 4,5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunde söker en funktionell eBS expert som är specialist på funktionaliteten i Oracle eBS och som kan konfigurera systemet för att passa in i kundens verksamhet. Som funktionell eBS expert får du goda kunskaper om de verksamhetsprocesser som systemet skall stödja. Du för diskussionen med processägare, slutanvändare, lösningsarkitekter och utvecklare (eBS tekniker).

De på it-avdelning arbetar i team med agila arbetssätt. För att nå framgång i detta uppdrag bör du ha mycket god samarbetsförmåga och ha god beslutsförmåga samt vara utvecklings- och resultatinriktad.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 5 års erfarenhet av Oracle eBS som funktionell eBS expert
- Minst 3 års erfarenhet av: - Huvudboken (GL) i eBS
- Kundreskontran (AR) i eBS
- Leverantörsreskontran (AP) i eBS



- Du har också en grundläggande förståelse för det
tekniska ramverket som Oracle eBS bygger på. Du är väl bekant med riktlinjer som gäller för att konfigurera lösningar och då tillägg görs till standardsystemets funktionalitet.
- Eftergymnasial utbildning inom IT/Ekonomi
- Svenska i tal och skrift


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet från bank-, finans- eller myndighetssektorn.
- Erfarenhet av dokumentation enligt Oracle eBS standard.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024