Produktspecialist och Support

Produktspecialist och Support

Arbetsbeskrivning

50/50 tjänst som Produktspecialist och Support!
Humly har en egenutvecklad digital plattform, där skolor/förskolor och utbildare hittar varandra utifrån skolans behov och utbildarens kompetens och intressen. Vi hjälper skolor och förskolor att uppnå sitt uppdrag att motivera och engagera barn och ungdomar, även när ordinarie pedagog saknas. Vi verkar i både Sverige och England.

Teamet

Du kommer ingå i vårt operativa team i Göteborg som har ansvar för att och stötta tusentals duktiga vikarier och vara i nära samarbete med hundratals anslutna skolor. Tillsammans ansvarar vi för daglig drift, leverans och service av vår verksamhet till vår svenska marknad. Det är viktigt att du gillar att samarbeta mycket med dina medarbetare och är flexibel i vilka arbetsuppgifter som behövs göras och ser det som naturligt att hjälpa dina kollegor.

Då tjänsten till 50% är Produktspecialist för våra interna system kommer du jobba nära vårt utvecklingsteam som arbetsleder denna delen av rollen.

Din roll
50% Support
Din "hemmaareana" är supportteamet. I supporten hjälper du våra skolkunder och vikarier med alla typer av ärenden via inkommande samtal, mail, chatt och vårt bokningssystem. Här behövs en person som älskar snabba puckar och verkligen hantera många bollar i luften! Du behöver trivas med att jobba i högt tempo och lösa situationer snabbtänkt samt brinna för att ge bästa möjliga servicen.

Arbetsuppgifterna sträcker sig mellan allt ifrån administrativ hjälp som att lägga/ändra/tillsätta vikariebokningar, att bistå med information såsom frågor om avtal, vad gäller om man blir sjuk mm. till att jobba relationsbyggande mot både vikarier och skolor. Du kommer vara Humlys ansikte utåt och ha kontakt med många kunder och vikarier varje dag varför engagemang, ödmjukhet och prestigelöshet är egenskaper vi värdesätter högt. Vår support har öppet från 06-18 vilket innebär att du kan ha varierande arbetstider.

50% Produktspecialist
Volymerna i vår marknadsplats växer snabbt och vi börjar närma oss 100 kollegor i Sverige och England som använder våra interna verktyg varje dag för att hjälpa våra kunder och vikarier.

I rollen som Produktspecialist är du ansvarig för att bemästra våra interna verktyg (Backoffice) och att guida våra interna team till att få ut så mycket värde som möjligt av det. Du gör detta genom både proaktiva och reaktiva insatser.

Du arbetar proaktivt för att dokumentera best practices, skriver guider och artiklar för att svara på vanliga frågor och arbetar med produktteamet för att bygga bort vanliga problem/hinder.

Du arbetar reaktivt genom att vara vår first line support för interna frågor, buggar och manual requests via Slack. Ditt ansvar här är att svara på så mycket som möjligt själv, och när något behöver eskaleras till produktteamet gör du det. Du är också ansvarig för att kommunicera tillbaka till den som rapporterade via Slack.
Du bidrar till att skapa utbildningsmaterial för nya medarbetare och kan stötta vid själva upplärningen även om det mesta sker inom respektive team.

Det är VÄLDIGT viktigt att du talar och skriver på svenska och engelska obehindrat. Allt material, kontakt med medarbetare i UK samt att all kommunikation med produktteamet görs på engelska.

Vi söker dig som

-
Är en administrativ stjärna som är strukturerad och gillar att ha flertalet uppgifter igång samtidigt.

- Tycker att teknik är spännande och lär dig snabbt hur nya saker fungerar.

-
Är en naturlig energispridare!

-
Älskar att få tillhandahålla oslagbar service.

-
Är kommunikativ, utåtriktad och har hög social förmåga.

-
Är kreativ, utmanande och gillar hitta nya lösningar på utmaningar vi stöter på.

- Du driver dig själv och ber om hjälp där det behövs

Då vi ser vår varma, inkluderande, nyfikna och ambitiösa kultur som en viktig parameter i att företaget lyckas framåt vill vi också att du gillar och köper in på detta.

Låter ovan intressant, ansök snarast då vi söker någon omgående som vill hänga tillsammans med oss och våra två hundar!

För att trivas hos oss på Humly söker vi dig som:

- Vill vara med på en resa mot utveckling, både ur företagsperspektiv och personlig.

- Är en teamspelare som gärna delar med sig av din kunskap och erfarenhet.

- Har ett stort engagemang och en stark initiativförmåga.

- Är ödmjuk och prestigelös, villig att hjälpa dina kollegor i vått och torrt.

Flexibelt distansarbete, vad menar vi då? Din huvudsakliga arbetsplats är vårt kontor på Von Utfallsgatan i Göteborg. Vi når våra resultat genom att samarbeta och närhet till kollegorna ser vi som ytterst viktigt. Vi vet att viss flexibilitet kan behövas för att få ihop livspusslet varför nån dag i veckan kan göras hemifrån om så önskas. Dock går teamets behov före vilket kan innebära att du måste utgå helt från kontoret under perioder. Du bör därför bo i Göteborgstrakten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humly
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 6 juli 2023

Liknande jobb


6 november 2024

6 november 2024

6 november 2024

6 november 2024