OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Audio Pro säljer multirumhögtalare över hela världen. Vi vill alltid ha nöjda kunder och nu undrar vi om du är personen som kan hjälpa oss med detta. Vi söker nu efter en medarbetare som driver och utvecklar vår kundsupport.
Tjänsten
Du kommer att ansvara för vår supportverksamhet. Detta innebär att du kommer att arbeta med support och ta emot, svara på och vidarebefordra frågor från våra kunder och partners. Detta gör du via vårt webbaserade supportsystem. Du kommer också att administrera order som kommer in till någon av våra e-handelsplatser runt om i världen. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att hantera returer och reklamationer. Som ansvarig för denna verksamhet kommer du också att driva utvecklingen att förbättra och effektivisera den.
Dina egenskaper
Du måste…
Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska (skrift och tal)
Ha ett tekniskt intresse och en allmän kunskap kring wifi-installationer
Vara en serviceinriktad problemlösare som brinner för att hjälpa kunden
Det är också bra om du…
Har säljerfarenhet
Har blick för utveckling- och förbättringspotential
Kan prata inför grupp
Har körkort
Vem är du?
Vi tror att du är en tekniskt intresserad person som brinner för att hjälpa till och lösa problem. Vi tror att du kanske arbetat i butik med försäljning eller kanske rent av med kundservice. Vidare tror vi du är en öppen och social person som har lätt för att skapa kontakt med kunder. Du älskar ordning och reda, även om det ibland är fullt upp…
Ansök nu!
Känner du igen dig i vår beskrivning ovan och vill du jobba med ett framgångsrikt Helsingborgbaserat företag? Tveka inte med att ansöka nu! Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi har hittat dig.