OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Novotek.
Om företaget:
Novotek är ett svenskt bolag som grundades 1986 som levererar industriell IT, IIOT och automationslösningar med fokus på produktion. De riktar sig främst till kunder inom tillverkande industri, bilindustri och allmännyttiga produktionsanläggningar som VA och energi, men även till avancerad petrokemisk och tung processindustri. Novotek designar, implementerar, driftsätter och tillhandahåller support för deras kunders system inom produktionsstyrning och övervakning. Detta ger deras kunder maximal förmåga att optimera sin styrning och rätt förutsättningar för uppföljning av sina produktionsprocesser. Novotek strävar ständigt efter att leverera rätt lösning till varje enskild kund.
Arbetsuppgifter:
I rollen som produktsupport arbetar du primärt med att tillgodose Novoteks kunder med teknisk support. Du hanterar ärenden av varierande komplexitet som inkommer via telefonsamtal och Novoteks ärendehanteringssystem. Då du i rollen har en stor inblick i Novoteks produkter åker du emellanåt ut till kunder och agerar rådgivande och utbildande till användarna, varför din kommunikativa och pedagogiska förmåga är avgörande för tjänsten. Du blir en del av ett familjärt team tillsammans med projektledare, produktspecialister och övriga supportmedarbetare. Du erbjuds en gedigen introduktion och Novotek har även flera olika utvecklingsmöjligheter inom bolaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, företrädesvis inom IT eller annat relevant område
• Tidigare erfarenhet av arbete med teknisk support
• God system och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
För att lyckas i rollen är du uppmärksam och tillmötesgående, sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du motiveras av att agera problemlösande, har intresset och förmågan att fördjupa dig i komplexa problem och delar gärna med dig av dina kunskaper till andra. Du har lätt för att uttrycka dig och har förmågan att anpassa din kommunikation utifrån person och situation. Vidare ligger ditt driv och din motivation i möjligheten att utvecklas, varför du ständigt strävar efter att bli bättre i din roll. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, är uppmärksam på detaljer och tycker om att göra saker ordentligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundsupport, support, customer, IT, teknik, helpdesk, produktsupport, teknik, Malmö, Novotek, heltid, omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund